2007年10月16日 星期二

五年

五年前遺失了一個好朋友的電話號碼...當時佢剛生了BB...仲同佢話約埋其他人一齊上去探BB...佢仲笑住話:你班姨姨咁難約...話唔定一陣我個女五歲都未見過D姨姨呀......點知比佢講中...!!


不斷問其他人有冇佢電話...點知個個都話無?!?!  仲話一直都係我負責聯絡...唔係嘛?!  你地一個二個搞乜呀?  居然得我一個有佢電話?!  其實我唔信囉...只不過個個都變左...最近幾次出去時都開始有D勉強...今次有藉口疏遠...我直覺話比我知......


其實呢幾年我不時都掛住佢...不竟F.5時同佢係最好既朋友...雖然有段時間係疏離左少少...不過大家響心入面始終係無放低過對方......


有時會響度諗...我無搵你o者...你點解唔搵我呢?!  不過...比著我都會嬲...你地班友仔...我生bb個個失晒蹤?!  仲搵你地?  我相信...不過...無辦法去解釋......


今朝收到個電話...佢搵joey...但係把聲好熟...我問佢係咪wendy?!  佢話係...我話我係jovy!!  o個刻我好開心...belibala係咁話搵左佢好耐...唔見左佢電話...之後佢話比我知佢5年前搵過我一次...不過搵唔到...跟住忙於照顧bb...之後又生多個更忙...無晒時間諗其他野......


其實朋友之間有時就係有這點誤會而疏遠...有時只係自己想多了...或者對方有理由...只不過我地怕面對一些自己認為的答案...所以選擇逃避.....


不過人生有多少朋友?  過去左就算了...而家個天比多次機會我地就去珍惜罷.....


之後打電話約埋其他兩個姊妹...喎...咁易約到?!?!?!  不過後黎要改前一日...哈~~因為我差d唔記得下星期五去disneyland!!  


好期待.....


沒有留言:

張貼留言