2010年7月23日 星期五

黑雨中的書展

噚日請左日假...不過個肚又有D唔舒服...為左唔會突然想去廁所...所以成日都唔敢食野...下午三點開始...個天開始行雷閃電...勁大雨...我地隻狗仔就好驚...係咁跟實我...我一坐低就坐上我隻腳上面...@@~~~ 都唔忍心剩番佢一個響屋企...


之後沖涼洗頭我都無關門...佢跟埋入黎...叫佢都唔走......@@"   動物對天然真係有預知感覺咁...佢平時都會驚...不過今次係特別驚......估唔到之後既天氣真係變化得好厲害...由黃雨...紅雨到黑雨都係個幾鐘轉變......


大概五點幾雨細了...亦都無行雷閃電...所以我開始出發喇.......點知行到一半出路口...就突然又大雨又行雷又閃電......行到條橋仲開始有水浸現象.......既然已經出左門所以就繼續向前衝@@~~~  後來先知大概七點左右...條橋已經浸滿水...有架七人車死左火停正中間...搞到條村D車無得出入~~~~~


我響火車度見到已經黃雨...大概去到九龍塘...突然宣佈掛黑雨!!!!!!!!!!!!!!! OMG!!!!


咁我仲去唔去好呢?!  算了...括出去!!!!!!!  不過...會唔會去到已經 CLOSED?!  所以即刻上網 search 貿發局打去問詳情......線路繁忙要等...輪候 no. 10...好似去飲茶咁@@!!


終於有人接聽...知道依然會繼續開門...位小姐仲好好心咁叫我小心d....哈~~~


***


去到會展...好多人龍離開...入場既人數好少...第一次行書展係咁好行......其實我只係上隧巴時比雨淋濕左少少...基本上我無乜濕到...鞋都無入水...我都覺得好好彩......


第一時間去買馬仔本新書 " 我的低能湊 B 之道 "...真係等到頸都長呀!!!!!!!!  之後買埋個馬仔公仔比個小妹妹~~~ 仲買左個 Iphone 保護貼比自己...其實有點失望...我想係殼多d囉......而且都唔平呢......



見到呢本書...oh~~~關於婚禮的...雖然已經結左婚差唔多10個月...不過都想回味下...哈~~而且係公仔書...輕輕鬆鬆...笑下幾好丫~~!!



OOOOOOO 見到 Chocolate Rain...好多精品...買左個筆袋用黎 8 月返學用... iphone 殼有四款架...睇左好耐...哈~~~既然今日落到咁大雨...為左紀念呢日...我揀左呢款...雨遮...幾應景啊!!!  heehee~~~ 另外加 $40 換左呢個大布袋 (原價 $60) 呀...用黎裝 d stamp pad ...Fit Fit!!!!  抵!!!!!!!



去書展...梗係要買書啦!!!  做左人太太...間中都要交下功課既...不過真係好間中...通常有人都會唔抵得我慢摸摸...會親自出手...呵呵~~~ 所以為左增加靈感...見又好似幾啱口味咁...就買左呢三本開心入廚系列...哈哈哈哈哈哈~~~



之後行呀行...買左心儀既水溶木顏色...送左個鉛筆刨~~



之後猛睇份藏寶圖...d字細到丫...睇到我眼花花.......我要搵 paperart 呀...搵緊都搵唔到...終於記起...佢地叫紙品天地...終於搵到...個位好細呢...而且貨既種類都唔多...講解亦有點求其...@@~~ 不過我都響度出左血...買左下面呢堆野!!!



好想玩呢支槍好耐...真係好神奇呢!!!  效果好靚架!!!!



之前響大眾買左個 cheap cheap stamp pad...效果真係好差...所以算了...有20%...就買左幾隻鍾意既顏色~~~ 其實我仲想買黑色的...



EMBOSS DUAL PEN 寫完字...加埋粉粉...再用槍吹下...嘩~~~字醜都變靚呀...HEEHEE~~


另外o個幾支好似唇膏既...可以做d漸變既效果架~~~ 靚靚~~



另外...買左兩 pack 特價套裝...有 embossing powder ( 金 & 銀 )...有個木印仔...個女仔好得意...做卡既好材料...仲有個膠水印台...我另買左樽閃閃既透明粉粉~~~ 搵日要開工了!!!



買左呢包雀仔 clear stamp ... 有八折抵好多~~ 咁多個印除番開都係幾蚊個!!



呢包書簽同埋張咭仔係贈品~!! 



比起其他 blogger...我算出得血少了...不過我響第度出左血...遲d講......哈~


埋單時...sales print 完張單發覺唔記得計我 20% off...哈~~ 佢唔講...可能我會唔覺架...因為我比較遲鈍...@@!!!


行到關門...收到以下贈品...好搞鬼~~



星期六...我會再戰江湖...今次有細細佬一齊去闖...嘿嘿~~


 


 


 


1 則留言:

  1. 水溶木顏色 幾錢丫,貴唔貴丫??我都想買丫!! 我見依packs 都好想買,有埋stamp又有 embossing powder , 但我之前先去左paperart 買左金銀 embossing powder ,所以都係無買!
    [版主回覆07/25/2010 03:28:00]盒水溶木顏色好似 $140 定 $160...唔太記得@@~
    我今日去左中環 Paperart 朝聖...太多野睇...買多左兩 pack clear stamp...怪唔得個個 bloggers 上到去都會忍唔到手...

    回覆刪除