2012年5月4日 星期五

2012-03-13 拼貼相簿

三月中...我地買左幾張 Coupon 一齊去玩整相簿...

因為價錢平...可以順便毒下d朋友...等佢地慢慢愛上 scrapbooking...

呢個團購有三款可以選擇黎學...其中兩本係相架...一本係証書套...

証書套比我自己做的款式還簡單...而且用的料太單簿了...所以唔會選擇...

兩款相架...其中一款比較簡單...很少人會選擇...

所以最後我地三個都揀左做另一款相架~~!!


雖然...我知呢個相架係出自另一位 blogger 的教學...

因為我都曾經上過呢堂 (不過未得閒寫 blog...後補) ~~!!

作品係一樣...教法其實刻意地有唔同...當然我覺得原創者教得好好多...而且有耐性... 

還有原創用既 materials 好好多...我鍾意原創的 pattern papers...!!

至於細節留番遲D再開BLOG講...



講番今次既團購堂...每人分到一份材料包...有cut 好既簿咭紙...同埋幾張pattern paper...

不過我地都唔太滿意...仲要換左幾次紙...不過配搭總是不合心意...算了~~~


首先睇左導師示範...仲比我地錄影添...

不過做的方法...其實我有d唔認同...  所以...有時我會用番自己的方法去做...好似簡單d...

兩位姊妹有時會做得一頭霧水...


經過兩個多鐘頭的埋頭苦幹...大家既製成品都出黎喇...

不過無時間再加任何裝飾了...其實除左粒紐同埋條lace...我都唔知仲會有咩提供比我地...@@~~~



兩位姊妹的作品...第一次做...真係做得唔錯啊~~~!!





呢本係我既...!!  呢度無提供我的好友"白膠槳"呀...

用的是一隻膠水...不過我覺得效果一d都唔好...!! 

不過以呢個價錢...唔可以要求咁多了...當係開開心心一齊玩啦~~ 都賺左好多架!!  哈哈~~~




而呢個証書套係坐我隔離的男孩子做的...佢用黎送比佢女友做大相簿...

製作期間佢成日慘叫...又做錯好多...好搞笑...!!

又將箱頭筆當水消筆用...搞到塊布好多藍色墨水印...幸好佢塊布夠花無咁覺...

其實以佢係男孩子又第一次做呢d手作...真係已經好叻了!!

加上佢既誠意...相信佢女友收到後一定好開心呢~~~!!


1 則留言:

  1. 哩個團購我都有去上呀..你做得好靚啊..我都做唔完就放學了...因為教得有點亂呀...後來才知佢地唔係原創的哩...不過第一次學..平平地都無所謂啦
    [版主回覆07/03/2012 14:52:05]我覺得以前佢細細間時教得好心機D...
    而家做大間左...反而每樣都好似有D求其...@@~~

    回覆刪除