2012年4月25日 星期三

敗家J~~~~HAHAHA~~

早前...響沙田行過 "C C 縮扒" ...居然比我敗左樣野返黎!!!!!!!!!!!!

我人生的第一樣 LC 產品啊...!!!!!!  哈哈哈~~~ 我都覺得好搞笑!!! 

雖然我都覺得 LC 既野係好靚...不過一黎自己唔太識煮野...

二黎D產品都好重下...三黎屋企無乜位...想用都有心無力...!! 

咁......我究竟敗左乜野呢...?! 

個紙袋好搶眼...好靚啊!! 



登...登...登...開估喇!!

就係狗仔的食物兜!!!!   我相信我係 丫烏 BLOG 的另類份子...!!  哈哈~~~

個個靚太買既係靚煲...靚碗牒....... 我居然買小狗用品!!!!!!

曾幾何時...都有想過買一套細細個D碗仔又好煲仔又好...不過都係間中去欣賞算了...

隻食物兜有五隻色架...我鍾意藍色...可惜太沉色了...紅 & 橙也不錯...不過太搶眼了...

剩番黃 & 綠較淺色...用黎裝細細的糧...最好就係用黃色了...望落舒服D......!!

哈哈~~~~ 不過仲未比小狗用呀......因為...男主人話喎...要而家嗰隻爛左先用喎!!!

太過份!!!!!!!!!!!!!  乜唔可以間住咁黎用咩...?!   仲收埋左唔知響邊添!!!!!!!!!!!!!  口亨!!! 



敗完比小狗...梗係要關注下自己啦~~~~~~~~~~~~~~~~~

用左 iphone 都已經五年了...用了三代喇!!  

不過...講真艾瘋除左樣靚同埋 user friendly 外...其他無乜大改變...

至起碼...個 mon 仲係好細...!!

上年尾...去日本旅行時...阿B部 iphone 無拉拉壞左...iphone5 又唔出...

所以佢就轉左用 三星的 note !!!  佢成日拎我部艾瘋黎度佢個 mon 呀!!!!!!!  太過份!!!

初頭都算了...不過之後我成日拎部電話黎睇片...就發覺 mon 大真係好睇好多...!!!!

所以成日心癢癢想轉機...加上我部艾瘋成日跌落地...條邊已經花晒...仲跌爛過幾個 case 了!!!

經我連月依依俄俄...終於阿B比我 trade 左兩部艾瘋...佢再加錢 (哈哈哈~~~) ...咁就換左部新玩具比我了!!! 


和艾瘋的五年情...在 2012-04-13 正式結束了!!

當晚仲將d盒扔晒添...hahaha~~~ 夠徹底了!!!

我地兩個加埋...五年用左五部機呢~~~~~~~ 

最短命跌得最多的就係艾瘋4了!!!  大概只有半年緣份!!

呃...最不捨的是瘋上的貼紙...只貼了兩日多..hahaha~~





即買即用...!!  爽!!!!!!!!!!   "偉信" 幫我過晒 d data 過去部 note 度...

雖然有d多左...有d少左...不過算了...!!

響等過 data 的時候...阿B幫我去 123 換番張大咭...

我再去女人街...買個大口仔殼...不過都幾貴下......講價後 (第一次) 都要 $65

去淘寶昅下先得!!   後黎見大埔某商場仲誇...賣 $165...真係痴根...仲話可以八折喎!!

我雖然鄉下人...不過間中都會出下城架!!!!!!!!!




哈哈~~~~ 我仲用左我畫既油畫黎做 WALLPAPER 呀!!

仲加左幾個感歎號落去...係咪變得好搞笑呢!?  HEEHEE~~~




另外...還去 Anna Sui 敗左少少野...

因為sat 要去飲啦~~~ 所以買左三樣野啦~~~~~~~~~~~~~~~~ HEEHEE~~


1 則留言:

  1. 敗得好開心呀....
    [版主回覆07/03/2012 14:52:46]女人天生購物狂...咩都可以買一餐...HEEHEE

    回覆刪除