2013年3月7日 星期四

2013-01-18 Treasury Album & 行李箱相簿

近黎整得最滿意既作品就係愛情寶盒 & 行李箱...

呢兩個都好複雜...而且係整得最耐最辛苦的...!!

不過做完出黎既滿足感係最大...!! 

先睇下個 " 愛情寶盒 " ...哈哈~~~~ 我第一次行 pink 呀!!!! 

導師都估我唔到...乜揀隻 pink 黎玩...同我既 style 完全相反囉~!!!


做落都有幾多烏龍野...痴錯呱呱叫唔發生嗰次先奇怪...heehee~~~


我呢鋪真係好乖架...差唔多所有功課都做足的...!!!!  導師都估我唔到!!!! 

我本 album 連 decoration 都襯好晒拎上堂的!!!!!  嘿嘿~~~ 幾乖!!!!!    (乖一次就牙擦擦!!!!)




本來想放 Nov 影既相落去...不過收到相覺得效果麻麻地...所以都係唔放相lu... (其實最大原因都係一個懶字!!)

呢本 album 好多頁...其實我已經懶...將面 & 底的一頁就咁痴實算了...襯少兩頁...!!  


第一次走 girlish style ...紅紅粉粉...都算順眼掛...@@~~!! 

其實我都有點頂唔順全本野又紅又粉...所以最後加左d 粉藍落去中和下...!! 

呃...原來我有d tag 都係未整的...次次都係咁...!!  算~~~~ 呵呵~~~~~~~







今次導師比左支保麗龍我地...所以拎番個行李箱出黎修補下...

雙面膠紙痴得唔實既地方就痴補下..,!!

收埋左幾個月的行李箱...好懷念啊~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!

彷彿見到有血有汗流出黎呀~~~~~~~~~~~~~~~!!! 







兩大辛苦傑作...終於可以黎個合照了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

相信好耐之後先會再有呢類大製作出現了!!!!!!!!!!!!! 





其實黎緊仲有個COURSE好期待...不過要待四月先可以去玩...!!

呢段時間其實有兩個 COURSE 想去玩的...可惜一係時間唔啱一係就遠...唯有隨緣啦~~~~

2 則留言:

  1. 真係好靚呀~~~係咪要整好耐呀??
    好似好難整呀~~~
    [版主回覆04/02/2013 16:26:02]多謝啊 ^^
    其實最花時間係CUT紙...真係整左好耐下...要分兩堂黎上...又要響屋企做功課先...@@~~~

    回覆刪除
  2. 你整得好靚呀~~~~
    [版主回覆04/02/2013 16:25:13]多謝啊...!! 導師好比心機教我地架...!!
    最花時間係CUT紙呢...^^

    回覆刪除