2013年3月2日 星期六

2012-12-06 玻璃蝕刻香檳杯


 
飄忽的我...補 BLOG 都飄忽過人...突然見到咩就補咩...

所以我個 BLOG D 時間順序係亂七八糟...真係唔係估到我想點...@@!!

今日又見到D 去玩既相...所以就拎黎 BLOG 一 BLOG...都已經係三個月前既事...

天呀~~~我幾時先可以補得完...呢句係同我自己講的...!! 

因為睇既朋友唔會有影響...時間唔會做成對大家唔方便...係咪...?! 


其實玩手作都已經一段日子...好多野都玩過 (但無再深入再玩...因為懶...又多心...咩都想試)...

當然玩 scrapbook 係首先想玩既野...不過通常呢樣敗家又花時間既野...

我好多時都選擇一個人在途上....心知太花錢...無謂要找人陪花時間 & 金錢......


講番呢次玩既係玻璃蝕刻...其實未玩前根本唔知係乜...

亦唔知道原來可以事前準備下的...所以兩個傻人就傻下傻下...

去到先黎淘手畫...作品有幾靚可想而知...

不過又估唔到會發揮到我地既小宇宙...做出黎都ok架~~!!


今次係去石硤尾的藝術村玩...一入到去課室...

就知導師係個藝術家...d 畫好大膽 & 抽象...不過真係好靚...!!



跟住睇下呢日既用具...導師都知有我地呢類既懶學生...

所以都有準備d簡單圖案比我地用 (易整...快靚正的) ...

不過我地呢d有個性既...點都要攞野黎搞...係都要試自己畫...

其實...我都唔想求其整左隻唔知係咩既出黎...話晒試過...

如果成功左...拎黎用...拎黎擺都變得有意思得多...

所以通常我去畫油畫...整咩都好...都會首先去試做自己鍾意的...

靚唔靚係一件事...雖然事實証明好多都係唔靚....

不過付出過都係開心...比人笑都覺得好玩...!!



之後...響電話黎猛搵圖...導師唔係比左好多時間我地起稿...

所以畫得極之樣衰...仲要剪出黎...仲要剪錯大口仔d頭髮...!! 

大口妹就好d喇...因為知衰響邊喇嘛...!!! 




朋友畫的 XO ...好似啊~~~~!!




而且朋友比我快手...好快已經貼落杯度...

可以塗蝕刻槳了~~~~~~!!!




原來剪完出黎...再貼上杯度都有一定的技巧...

因為有弧度...所以要一路貼一路就番D位...仲要CUT 下張貼紙黎做番出個形!!!



我地兩個都係前面係圖案...後面係名字...

只不過朋友可以整全名...我就慢手慢腳...只可以整單一個字出黎...!!




上左蝕刻槳之後...要等十分鐘左右...唔可能太耐...亦唔可以太短時間...

太耐會起粒粒唔靚...太短會蝕唔夠圖案唔清晰了......




等待的時間都幾期待...因為唔知將會變成點...哈哈~~~~



十分鐘過後...可以剷走D蝕刻槳...再用清水沖乾淨...用毛巾抹番乾...



黎喇...黎喇...準備撕去貼紙喇.....係人定係鬼好快會知道喇!!!!!!!!!!!! 



就咁睇...好似磨砂效果唔太突出咁.......



其實已經蝕左落玻璃架喇!!!!!!!

 


登登登登....揭幕喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!

似嘛...?!  不過大口仔D頭髮就比我整得超樣衰囉...!!!

剪錯左...早D重剪多張啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!



個"B"字又因為貼時漏左掃平D...所以變左起左個小瘤仔啊~~~~~~~~~!!!



好開心...我地都成功左... 而且響班度算係唔錯的了...嘿嘿~~~~~~~~~~~



阿B話我整得佢嗰隻好肉酸....咪咁要求高呀下...預你一份都算比面啦下!!!!!!!!!!!!!  HEEHEE~~~




玩完呢個之後...同朋友又即報左第二間黎玩...今次係玩雕刻磨砂杯...

比呢個更難十倍呀...!!!   遲D BLOG ....要等等......要搵番D相...!!!!

沒有留言:

張貼留言