2013年2月28日 星期四

2013 B 的新舊曆快樂的生日餐

補完自己既生日 BLOG...家下講返一個月前...阿B的新舊曆生日...哈~~~

舊曆生日...阿B提議去 露比餐廳食...好呀~~~!!

我地六點半去到...差唔多一個鐘就打黎話有位喇~~!!

響等待既一個鐘內...我地超快手 SHOPPING...哈哈~~~

買左年 NIKE 風褸比阿B做舊曆生日禮物...比佢用黎跴單車時用...!!

點解要講明係 " 舊曆生日禮物 " ...?!  因為早在十二月頭...已經送左份厚禮比佢了!!!

佢買左部 D800 相機呀~~!!  我出左一半錢呢~~~~~~~~~~~~!!!!!!! 

而今日...佢都自己送左支鏡頭比自己呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!! 




食飽飽之後...去b,仔度拎蛋糕... 今次個蛋糕味道好清...茱莉味...都唔錯...!!!

哈~~ 因為聽日約左班朋友聚舊...其中一個想買個 cake 同阿B慶祝埋生日...

所以我叫佢唔駛買...我拎呢個過去就得...講真...呢個 CAKE 真係好大個...兩個人食幾日都食唔完!!!

哈哈~~~~~~~所以呢個蛋糕拎到返屋企...只係 FOR 拍照紀錄 ONLY~~!!

蛋糕上面我專登叫師傅寫左句野比佢架~~~~~~~~~~~~~~~!!!



過完舊曆生日一個星期左右...就到左阿B既新曆生日喇~~~~~~~~~~!!!

呢日下午就帶左阿細去彭福公園玩...

夜晚我地就去左大尾篤食飯...又係去呢間...因為真係好好味架!!

呢晚因為係 SAT ...所以幾多人等下...我地都差不多等左半個鐘先有位...!!

仲要係唔太好的位置...!!  人多實在無辦法呢~~~~~~~~!!

兩個人叫左四樣野...不過都清晒檯...好飽呢~~~~~~~~~~~~

嗨~~~~~~~~~~~~~~~ 生日快樂呀!!!  身體要健康...!!!  日日都開開心心...!!!






之後出番沙田去b.仔度拎蛋糕...呵呵~~~~~~今次訂左個 恐龍蛋糕 比佢呀!!!

荔枝芒果味...好正...好清香~~!!

個蛋糕樣仲好靚添呀~~~~~~!!! 

好友松見到之後...響情人節都訂左個送比老婆做生日禮物~~!!!

阿松嫂勁鍾意...佢同我都係 b. 仔的 堅硬份子~~~!!! 

哈~~~阿細似乎都好鍾意個蛋糕啊~~~~~~!!  真係好味又好靚~~~!!!




呢個蛋糕真係超得...初時以為好大個...但係食落又唔係好大個...

反而四方嗰個就真係睇落唔大...但係就好重秤下~~!!

呢兩個就係今年送比阿B的兩個蛋糕喇~~~~~~~~~~~!!!

話時話...今年做乜我生日無蛋糕架?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! 




 

 

 






 



沒有留言:

張貼留言