2010年9月12日 星期日

2010-09-03 婚後的第一個生日

近黎少 blog 左係因為這個是我的生日月...heehee~~ 每年呢個月我都會比較懶...因為要食食食...而且我生日呢段時間通常都係病...真係好邪的...@@!!  今年都唔例外...雖然唔係咩大病...但係唔係傷風就係咳呀感冒咁...真係煩......


正日係 Sep 3 ...o個日都要返工...朝早己收到阿B送黎既大紅玫瑰花...好靚靚...下午就同D好同事去左飲茶...多謝晒~~!! 


夜晚放左工就去左 The Mira 食 buffet ...我地唔會搵D食到局局束束懶high既地方食野...我地鍾意d 食得輕鬆...可以唔扮野開開心心既地...所以通常我地都係搵d平民化既地方...我地不扮高深但求情真...嘩哈哈~~~~













蝦根大雪糕呀...食左 3 個呀...哈哈~~~ 肥?!  食左先算 lu...







食左兩個鐘...飽到丫~~ 服務食物水準其實一般...可能因為價錢比較貴...所以覺得唔算物有所值...一試無妨...!!


返到屋企同札花影番D相留念...HEEHEE~~~ 當然唔少得我隻寶貝女啦~~~








雖然生日都要返工...不過我覺得無乜所謂...只要同自己喜歡的人在一起就足夠了......


3 則留言:

  1. Wow... Belated Happy Birthday to you.
    阿B真係好sweet 呀~~幸福滿瀉
    [版主回覆09/16/2010 15:47:00]多謝呀^^   HEEHEE~~
     

    回覆刪除
  2. happy belated birthday! 能和心愛的人一起共渡,還吃到美味的食物,一定好開心好滿足啦   祝新一年事事如意,身體健康!手作方面,進步神速~~   
    [版主回覆09/16/2010 15:49:00]多謝呀~~!!  我最希望係身體健康啦~~^^
    手作方面...我要努力 D 先得...HEEHEE~~~ 有點懶懶~~

    回覆刪除
  3. 好令呀花,生日快樂~遲來了~我無寫blog好耐~現在加油寫返了~
    我都就生日了~可惜近來好多野煩~都唔會開心了~不過祝你幸福常滿~
    [版主回覆09/21/2010 00:48:00]多謝你呀...哈~~~你還記得我呢^^
    你唔好唔開心啦...做生意初頭會係好大壓力的...
    唔好忘記你身邊仲有個好鍚你既公公支持你啊^^

    回覆刪除