2010年9月12日 星期日

2010-09-12 南海一號@isquare

今晚一班相識滿N年的朋友為我慶祝生日...不過今次有四個無黎...因為就唔啱時間...唔緊要既...下個月頭都會再見...因為有另一個朋友在十月頭生日呢~~~!!


第一次上到 isquare 既 30/F...可以睇到幻彩泳香江好清楚...雖然今日成日都落雨...好彩個天都幾鍚我...o個段時間無乜落雨...個天仲幾清下......


呢間食店叫南海一號...初聽時以為朋友叫我黎睇樓盤順便睇幻彩泳香江...嘩哈哈~~~ 真係多謝佢既悉心安排呢~~~


很好的服務...食物水準也很高...好舒服的環境...不過價錢略貴......






每次相約朋友聚會都好開心...可能人大了...自然更珍惜每份友情...不竟要栽培一份友情真的不容易......


很多謝每一位朋友對我的愛護...每年都能記住我的生日......在 facebook 內我只有七十多位朋友...但今年其中有三十多位在我生日當天...為我在上面寫上祝福的說話...其實我真的很感動......真的很感激......


1 則留言:

  1. Happie Birthday~~
    [版主回覆09/21/2010 01:10:00]哈哈~~多謝你啊..!!! 

    回覆刪除