2010年9月17日 星期五

2010-09-14 Book Binding

星期二晚...再次去 amor 學習...今次係學 Book Binding...玩得好開心...


今堂又 over run...差唔多十一點...每次都令到 Olivia 夜走...真係唔好意思...!! 


上堂前我和另一位同學仔係咁揀紙...因為上個 week 唔得閒黎買紙品...我地兩個好努力係咁揀揀揀...haha~~ 我主攻 d 較薄身既紙...


登登登....加埋我月頭去 Peggy 度買左 d 紙...花花碌...睇到好開心...擇日要開工了...黎緊要做三張生日咭比朋友們呢...!! 


在 amor 的收獲:



在 Pegeo 的收獲:


做特價買的雙面紙...$5 張...好抵!!



睇完敗家品...就要入番正題喇~~!! 


今堂主要學用白膠槳....丫...唔係...係學 Book binding 先啱...其實我至怕係白膠槳...痴立立的感覺...今日先知原來可以加水用...而且仲係 non acid 的 @@!!!  真係估佢唔到~~


首先學做拉頁細相簿...上次 Olivia 已經送過一本給我們...已經覺得好靚~~今次自己去做...真係好興奮...!! 


揀  bookcloth ...花多眼亂...個個同學仔都揀到心大心細...互相比意見...有d好鍾意...不過唔夠大張...好可惜...本來揀左紫色...不過見到呢張覺得幾特別...橙橙黃黃...所以決定改用呢張...其實呢張已剩番好細張...好彩都夠做一本~~!!


係咁 scor scor scor ...塗塗塗...貼貼貼...掃掃掃...終於完成...不過當時我個面係未做好的...因為我想用 clear stamp 印字...但唔夠時間...返到屋企做時...又發覺我無乜文字既stamp...只係 happy birthday...make a wish etc...印上去會怪怪囉...所以到而家都未定案...



d花花同鈕都係暫時放上去的...heehee~~ 不過又好似都ok喎!!



拉頁呀...哈~~ 原來比想像中容易做...只不過一定要小心d 可惡的白膠槳...如果整烏糟就前功盡廢架喇!!



Olivia 真係好有耐性去教我地...而且成日會比意見我地...真係一個非常好的導師...


之後做本摺合式相套...一見到白色既 bookcloth 就已經決定用佢喇!!!  好靚靚~~!!  好 grand 既感覺.....


呢隻 bookcloth真係好啱用黎做結婚証書套...!!  我都入左一卷...有特別的用途...嘻~~ 神秘神秘...



用左 lace ...仲穿左條幼絲帶落去...好似好 dry 咁啵...點好呢?! 



又響 d 絲帶陣...配件堆度搵靈感......



終於比我發現 d 珠仔...貼左落去...當堂唔同晒...嘻~~~ 第一次打隻細蝴蝶結係似樣d...一 take 過的!!!



個 look 得唔得呀?!



內頁呀~~~ 本來 Olivia 比我地o個張係黑色紙...不過我唔太鍾意用黑色...所以用左張淺色紙做框...但係我無簿身又要係 acid free 既紙...呢張係 220g...似乎厚左d...我已經壓左一日...都係唔太合得埋...算了...不過我都未真正痴上去...



哈~~~ 求其搵張相黎試下放相既效果...



之後 Olivia 仲示範整布書簽...真係好靚...不過好似幾煩覆...而且我都唔用書簽...@@~


上左呢堂又學識多d野...真係越黎越鍾意手作...不過我還要培養我既創作細胞...哈哈~~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言