2011年12月29日 星期四

2011-12-14 3D Angry Bird Cake Making

月中 (14/12)  BOOK 左成班人一齊去整 3D Angry Bird Cake...!!

其實我對呢堂真係超期待的...!!  呢隻野樣衰衰咁...又幾搞鬼...

而且好耐無成班人一齊整cake了~~!! 


去到觀塘都要搵左一輪先搵到...其實都唔算易搵!!

成廿幾人一班...混亂情度可想而知...今鋪似乎又要靠自己了!!

阿sir真係顧唔到我地咁多人呢~~~!! 
 

上到去課室...例必顛顛下一餐先...我地呢班人...唔顛唔舒服!! 





之後睇阿sir 示範...好快手就示範完...!! 

腦殘既我...真係有點混亂!!! 


 


到我地自己黎喇!!!

有點失望係...個海棉蛋糕又係預先準備好...!!  但係就超硬囉!!!

仲要 cut 為3份...!!  我個蛋糕本來已下陷左...仲cut 根本無可能...

而另一朋友的蛋糕又 cut 錯了...!!

終於阿sir另外再比多塊我地!!! 
 
佢比呢塊似樣d...軟熟好多呀!!

嘩...睇到成盤勁紅色...我地幾個好懷疑究竟食唔食得架...?!




終於我地既作品都能夠順利完成喇...!!!  哈哈~~~~個個都似模似樣架!!!





雖然唧到手軟...不過見到成品...個個都好開心呀~~




2011 年...蛋糕學習收爐之作...hahaha~~~~




阿B黎左學校附近接我...所以今次可以飛快咁返到屋企了!!!  YEAH~~~

不過當阿B見到個蛋糕...第一句就問 : " 食唔食得架?! "   哈哈哈~~~ 事實又真係好紅呀!!!

最後我地第日都有試食到呀...不過就覺得超恐怖囉...食到兩個口紅晒...D牙又紅晒...即刻要用水洗口呀!!!

呢個蛋糕...得個樣囉!!!!   而且間鋪幫手嗰位阿姐超求其...D 份量求其比我地...

怪唔知我打極D CREAM 都唔起啦...問左佢一次又加D比我...之後都係打唔起...!!
 
再問阿SIR...阿SIR話個女人比少我呀!!!!   真係比佢激CCCCCCC!!!  好彩最後都搞惦到咋!!!




我地整到一手都係紅色...阿SIR仲問我地係咪殺左人...哈哈哈~~~~ 

洗左好耐先甩色呀...可想而知...食落口會有咩效果啊!!!   嘩哈哈~~~~

呢個蛋糕...好玩!!!  唔好食!!!  ^^



3 則留言:

  1. 好紅呀~
    [版主回覆03/10/2012 11:36:05]真係紅得好恐佈...咀都變色呀!!

    回覆刪除
  2. 真係好紅的bird係咪好angry??,多謝你的分享,轉眼將踏入龍年,祝新年進步,身體健康,萬事如意!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''

    回覆刪除
  3. 新年快樂~心想事成~
    [版主回覆02/02/2012 12:26:49]祝你龍年行大運...身體健康...心想事成呀~~~^___^

    回覆刪除