2011年12月8日 星期四

完成 1216 的襟花 & 手花

上星期六 (3/12)...因為我唔舒服...所以無去行盲俠行...

我地隊TERM D 成員...分別唔同既理由好多都無行...

本來九個人...最後得番四個人@@~~~ 阿B就同另外三個朋友一齊出發了!!


唔舒服都要完成手頭上 D 野...真係無時間喇...仲有個証書套未做呢~~!! 


1216 的朋友交來的公仔是 Stitch & Angel's 手掌...真係好傷腦筋...!!

而且公仔的質地麻麻...掌心的圓圈大部份出現明顯裂紋...

所以最後決定用背面...如果我搵到差唔多色的不織布...可能會加番上去...不過大概都無時間去搵了!!


本來諗住用埋d絲花唔好浪費...不過左併右併都係感覺怪怪...

所以最後決定~~~~~用紫色但唔同質地又唔同粗幼的絲帶黎做配襯~~!! 

簡單的方法突出隻手掌~~~~


襟花用 T 字扣...手花用粉紅珠鍊......


又係響檯面左併右併...其實砌過幾個模樣出黎...

不過最後都決定用下面既圖 LU...簡單得黎有少少變化咁...嘻~~~


坦白講...本身D 手掌比人感覺都幾奇怪...所以無論點整...我都係覺得好奇怪...@@~~~

希望唔會令 1216 的朋友失望罷~~~~






經過幾個鐘...匿埋響廚房努力痴痴痴...

小狗阿細又扭計喎...因為阿B咁夜出左去行盲俠行...隻傻妹就成晚籐黎籐去...

食唔安訓唔落...成日扭我抱...帶我出門口...@@~~~

終於差唔多點幾佢先安靜落黎...~___~"  我先可以專心整埋D野...!!! 





手掌襟花終於完成...效果其實我覺得普普通通...

不過就算再研究落去...我都未必會再整得好D的了~~

大概...無乜心機整...內心有點鬱結......




之後整埋手花...感覺手花的效果好過襟花少少...哈哈~~~~





大功告成...效果...?!  我只係覺得不過不失...唔知 1216 的兄弟姊妹會唔會鍾意呢?!  @@~~~~






 

1 則留言:

  1. 哈哈.. 放心, 你整乜我都鍾意...

    回覆刪除