2011年12月13日 星期二

完成1216結婚証書套連盒

仲有一星期就到 1216 朋友的大日子...真係病都要頂住~~!! 

仲有個結婚証書套 & 盒子未整...!!

之前一個星期已經 cut 晒咭紙...不過仲未諗惦用唔用紫色塊布整...


星期六 (10/12)

終於決定用番有把握的 BOOKCLOTH 做...因此塊紫色布真係太薄...我驚整出黎唔靚~~!!

不過手頭上唔夠 BOOKCLOTH 做晒一本...終於諗到用兩隻唔同質地既白色 BOOKCLOTH 做...

出黎效果又出奇地夾...只係其中一隻質地較硬...要好小心...如果唔係就會整出裂紋~~!! 





有左上次整既經驗...整呢本出奇快手...其實都用左唔少時間...

做証書套...經驗之談...唔駛做得花巧...簡簡單單其實仲靚...因為主角應該係你幅相 & 張証書...

最主要係要做得貼服...白膠槳千祈唔好落得多...夠就得了!!

每次用親白膠槳...都會諗番起響 AMOR 學習的情景...





經常擺烏龍既我...今次都有蝦祿出現...就係痴好張 BOOKCLOTH 之後先發覺...唔記得包 LACE...!!!!

好彩最後都痴到...其實都驚條 LACE 邊會痴得唔穩甩番出黎...經過兩日後都仲好實淨...咁都放心D!!!

今次呢本將條 LACE 打橫黎痴...效果好似仲好過上一本...

而且個放相窗口做薄了... 條紋 + 暗花...出黎效果唔錯...!!





一路睇歡樂滿東華...一路整...整完証書套之後...見團火仲未熄...所以就即刻整埋個盒子!!!

其實當時已經成點幾鐘了!!!!

好彩上星期CUT 定D 咭紙...所以好快可以開始 CUT 紙 & 痴貼...

今次個盒...我用左紫色皮紋紙...雖然薄身D...痴既時間要更有耐性...因為好難痴得平服...要好快手掃平...

不過隻紫色整出黎應該幾靚......LACE 款式同証書套一樣...

其實做做下開始有D眼訓...而且又好凍...不過既然開頭了就想完成晒先訓得安樂~~~~

終於做到三點半先搞惦...!!!  哈哈~~~ 睇完歡樂滿東華!! 

期間都發生左 D 小意外...差D要痴過個盒面...好彩發現得早!!!!

可能因為開始眼訓...又分左心去睇卡拉之聲...哈哈~~~~ 居然有張雜誌紙痴左響個盒既角落位置度~!!

好彩只係痴實左少少...撕番出黎只係花左少少...如果唔係又要去買紙再整...嗚嗚嗚~~~~ 咪玩啊!!

真係嚇到成個人醒左~!!!!!!!!

仲有...因為張皮紋紙實在太薄...所以藏響盒蓋入面既 LACE 都有點現形...

最後見仲有紙剩...決定痴多一頁落去...!!

我都估唔到今次可以一日內完成呢兩樣野~~!!  

不過前後加埋 HEA 下又食下野睇下電視既時間...都做左 12 個鐘.......

只知道整完的一刻...真係重重舒左啖氣出黎~~~~

其實做今次個 JOB 真係幾辛苦...亦因某D原因做得唔係咁開心......

期間又唔舒服...天氣又凍...而且時間又趕......無乜心機...

所以完成晒...真係覺得成個人都鬆了~~!!!  

當然仲有幾項由阿B負責的未完成...@@~~~





見到個盒...其實都幾感動......希望 1216的朋友鍾意啦~~~~





星期一晚已經將佢地交到一對新人手上了~~~!!!   拜拜喇~~~!!  ^^   要幸福喔~~~~



7 則留言:

  1. 好靚呀, 快d教下我啦~~~
    [poki回覆01/14/2012 22:30:49]我都唔記得左olivia個時係點教我, 我唔記得左點貼book cloth上去呀><
    [版主回覆12/29/2011 12:23:15]一齊研究下 ^^

    回覆刪除
  2. 可唔可以share 個教學出黎呀 ? 好想親手自己整一個自己.
    [版主回覆12/29/2011 12:22:56]應該會整多個...遲D丫 ^^

    回覆刪除
  3. 可唔可以話我知你個紙板CUT幾大呀,我試唔岩呀,你中間果條又CUT幾粗?

    回覆刪除
  4. 好勁啊, 連盒都整埋, 好似好復雜咁, 可唔可以教下我啊!!!!
    [版主回覆08/02/2012 11:06:29]已經POST左D相出黎...唔明再問丫...^^

    回覆刪除
  5. BOOKCLOTH 邊度有得賣架?
    [版主回覆07/11/2012 10:41:17]響 amor workshop 買架~~!!

    回覆刪除
  6. 我想問下D咭紙邊度有得買呀?
    [版主回覆10/09/2012 13:46:15]我響中南買架~~!!

    回覆刪除
  7. 唔好意思呀~ 想問下. 塊cloth係用咩膠痴上卡紙到架??

    回覆刪除