2011年12月20日 星期二

細細近況


近黎天氣好凍...我們家的小狗...又開始懶了...食飽就訓...訓飽就食...

成晚最活躍既時間就係我地返屋企 & 佢開餐之前~~!! 

周圍跳跳扎...又撩人玩公仔...又走埋黎痴身痴勢勁嗲人!!

食飽左又會搵處舒服既地方...即係我地坐邊佢就覺得嗰度係最舒服...一定唔執輸!!

之前朱古力送的 Milo 被...已經比佢佔領左 lu...

真識歎...張被好鬼舒服的!!! 




有一晚...佢同布魯托響度傾心事...講悄悄話......

原來主人要送走布仔喇...送去同一班布氐家族一齊生活呀!!  
  
其實我都唔捨得架...因為呢隻布仔響我地屋企住左好多年架喇!!!!

仲要係第一次去香港迪迪尼買架...!! 




會送去邊家人嗰度?!  咪就係送去唔多正常的零食達人度啊!!!  

你地睇下佢點對其中一隻布仔啦~~~~~~!!! 

佢真係傻傻地架!!!!  哈哈哈~~~

布仔~~~~ 希望新主人會好好待你啊~~~嗚嗚~~~~

得閒記住寫信比我呀!!  影下近照比我睇呀!!!



< 資料圖片 > 



上星期六 (17/12) ... 又帶左細細去覆診喇!!!

隻傻妹又係超緊張...成身勁震呀!!!

醫生靚仔d都唔駛咁緊張下話!!!

醫生話隻眼仔進展都幾好...所以下次既約會係三個月之後...!!

細細~~~你要叻叻呀!!!  知嘛?!  




呢位小姐真係老實不客氣...每晚好準時十一點左右...

就走左入房響床玩一輪...跟住就訓到無晒儀態架喇!!!  




 

沒有留言:

張貼留言