2012年11月20日 星期二

2012-11-03 熱鬧的 Art Jamming

11 月頭...我地一行十八人去左玩 Art Jamming...真係非常熱鬧...!! 

呢次係繼上年十二人去台中玩之後既另一突破~~~!!  真係好難得...大家都咁無聊...哈哈哈~~~

呢間畫室響荃灣...不過唔太就腳...勝在平...只係 $68 就可以玩 2.5 hrs...

如果要包班 (超過十人) & 玩 3 hrs 的話...仲可以額外有另一些選擇...

可以將作品加 $ 整 phone case, puzzle & mug ...!!  都幾得意架~~~~~~~~~!!

因為買coupon時就要決定整邊樣...但係我地咁多人...好難即刻收集到意願...

所以同畫室 book 好日子 & 傾好可以用最低的價買左 coupon 先...到時再決定加$整乜...

當日...畫室好好人...可以唔駛加$ 整其他野都得...只係比 $68 畫畫就可以了...!!  真係好!!! 







屋企個男人當知道左要去畫畫時...成日依依俄俄...又唉聲歎氣...

猛話自己唔識畫...唔知畫乜...不斷散發負能量...

比佢激c!!!!!!!!!!!!!!!  終於叫佢畫 " 朱古力雨 " 比我用黎整 phone case!!

仲比壓力佢...要畫得好先得...如果唔係人地話我用 " 番皂" 就唔好啦~~~~~~~~~


妖~~!!  睇佢起稿...咪畫得幾好囉...!!!  唔扮野唔安樂架?! 




而我...當然都係畫番好朋友細細啦~~~~~~~~~~~

上兩次畫背面...今次畫正面...嘿嘿嘿~~~~~~~~~~~~~~~~~

向超高難度挑戰...!!  阿細...唔好意思...你要接受被醜化了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


一起稿...我已經覺得對阿細唔住了...完全將負能量畫晒佢身上呀!!!!!!!!!!!!!!!!!! 




好友帶埋姨甥仔黎...佢畫得好比心機架...!!

只不過後黎上顏色時...可能唔識控制d顏料啦...

越畫越厚...搞到佢都無乜心機了~~~~~~~~~!!! 



另一位朋友...又係一知道要畫畫就依依哦哦的...咪又係畫得最好嗰個囉!!!!!!!!!!!! 

畫阿 JACK真係超水準囉...!!!  都唔明點解要扮野...

難道男人天生就係要扮下野先安樂既?!  哈哈~~~




其實個個朋友都畫得好有特色架!!!  而且仲好好心機添~~~~~~





經過三個鐘的作戰...各人的作品都陸續誕生喇~~~~~~~~~~~~~~~!!!

欣賞下啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 真係都畫得唔錯架!!!






咁多幅...我至鍾意呢幅阿JACK丫~~~~~

雖然女的有點似阿凡達FEEL~~~



至於我的細細比我搞成點...?!  哈哈~~~ 我覺得佢好似禿頭仔呀!!!!!!!!!!

佢地話係卡通版細細...有D仲話阿細後生左純情左...哈哈哈~~~~

阿細~~~~~~~~~對唔住丫!!!!!!!!!!!! 



至於阿B的...都唔錯啊...我仲笑佢畫少隻雀呀!!!!!!!!!!!!!

我地兩幅都會整 PHONE CASE呢~~~~~~~~~~~



十五大三小的組合...開開心心熱熱鬧鬧...唔知幾時再有機會呢?! 



拎到返屋企...比細細豬欣賞下先...!!!

認唔認得自己呀?!  哈哈~~~~~~~~~ 我覺得佢好無奈囉!!!!!!!!!!!!!!!! 



呢張阿細好似話: " 嘿~~~~ 畫乜呀你?!  搞成我咁?! " 


1 則留言:

  1. 好玩呀~我都好想同老公畫架~不過2個人佢有無架~

    回覆刪除