2012年11月29日 星期四

HAPPY WEDDING~~

一個月前 (14/10)...我和阿B第一次以長輩的身份幫姨甥仔過大禮...

哈哈~~~ 搵我地兩個代表...真係超搞笑...!!  (咩都唔識...!!!!)



事前...姨甥仔話會好簡單...不過單睇D禮...呢份心意真係唔簡單啊...多到~~

三個人出發前同家人影番出張紀念合照...過大禮係大日子黎架!!!!!!!!!



過大禮的過程完全簡單...伯母亦很隨和... ^^




哈~~~ 順應伯母的傳統...我們每人也要吃下一隻雞蛋 & 數粒湯圓..

一對準新人更要每人吃兩隻蛋...@@~~~

我吃下一碗已頂到上心口了!!!!  之後還去 isquare 飲茶呢...!!



女家的長輩們很客氣...整天叫我地 " 舅父舅母" ...真係好好笑...又怪唔好意思...!! 



終於上星期六 (24/11) 到他們的大日子了!!!

因為姨甥的爸爸係圍村人...所以他們決定在村的公園內舉行証婚儀式!!

唔好以為我地條村個公園好普通呀...有古人文天祥像架...

而且有d本地旅行團都會黎我地條村參觀 & 拜神架...!!

在文天祥公園証婚...他們是第一對呢...我地都相當期待啊~~~!!

甚至乎他們的律師也很期待...因為佢都未試過響祠堂証婚喔~~~

阿B當日幫手做舅父司機...而我...因為長週要返工...所以朝早的接新娘沒有出席~~~

哈~~~所有的現代新娘...都會別出心栽的有一系列屬於自己的 DIY ...

不由不讚新娘的好姊妹 J 兒...所有的 DIY 及佈置都由她一手包辦...!!!

每樣都好靚呢~~~~~~~~!! 

新娘出門的花球還有一對BB版的懞豬豬呢~~~~好 CUTE 呀~~!!!!



一對新人十個兄弟姊妹...好熱鬧啊~~~~~~~~~!!



哈~~~ 很懷念這些假髮呢...阿B見到一定 " 百般滋味" 在心頭...哈哈哈~~~~~

因為新娘子是護士...當然少不免有保護衣出場啦~~~~~~~~~~~





哈~~~ 黎到祠堂...拜過祖先之後...就燒大串炮仗...哈哈~~~

由一對新人點火...點完要狂奔...好搞笑的場面...!!!





圍村習俗...男丁結婚自然有盤菜宴啦~~~~~~~~~

不過我都未放工...所以無得吃~~~

好豐富架...唔係出面交黎架...係響呢度搵人番黎煮架...!!!

之前無記馬仔有個節目介紹圍村都有黎採訪過...因為而家已經好少架喇!!!

係咪好豐富呢?!



放左工之後...即打的的回來出席兩點半的註冊儀式...

周圍都佈置的好靚呀...仲有現場音響...!!



証婚律師好鬼生鬼...講野好風趣...仲成日玩新郎哥...笑到我地丫...

村長仲大笑話 : " 哈~~ 呢個律師好生鬼呀!!! "

之後就到切蛋糕儀式...HOHOHOHOO....

有CUPCAKE呀...不過我唔捨得食...好靚架!!!

要求要有盒裝嗰D...HEEHEE~~~~



阿B超搞笑...嗰日係咁 SEND 以下幅相比我...!!!

猛話: SWEET SWEET...!!!  哈哈哈~~~~~~~~~~~~

(咩黎...?!  咪係三年前佢為結婚整既囉!!! 哈哈~~)

佢姨甥仔極鍾意...所以今次佢結婚都有整一個細架...!!



夜晚的會場更精彩...DIY 多到好好玩添呀!!!

有即影即有相...仲有 Speed bubble ...道具眼鏡標語等...好好玩...

影完就寫上祝福字句貼在心型樹上...好靚又有心思呢...!!!!

我仲分別影左三次呀...扮鬼扮馬有得玩...我至鍾意...嘩哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~

當然少不免有 Candy corner... 小 cupcake & 好多糖果...

大人細路見到都鍾意...成晚圍住好多人呢...!!!  又食又拎..!!!

至於小禮物可以選擇花茶 / 棉花糖...!!

每樣 DIY 都好靚好有心思...!!  J兒確係利害!!!!




嗨~~~ 要相親相愛...永遠幸福唷~~~!!  ^^





哈~~~~ 做了一隻貪心的小狗...豐收~~~ HOHOHOHOHOHOHOHOHO~~~~

其中一支紅酒仔係阿B抽中的禮物黎架...佢坐嗰張凳有個中獎 LABEL~~~ ^^


1 則留言:

  1. 嘩.....嘩......嘩..... 真是一個好特別 又好有心思的婚禮呀.

    回覆刪除