2013年2月28日 星期四

2012-09-03 開心的生日之旅~~海洋公園..!!!


2012 年的生日...終於如願以償可以去到海洋公園了...!!

雖然呢日有點阻滯事情發生...先是小狗唔舒服要睇醫生...

再黎阿B要返公司處理一點問題等等......

去到海洋公園都已經三點幾了...嘩哈哈~~~夠難忘了!!

而且非常運滯的...生日係免費入場...可惜同行者半價優惠就取消了...

仲要係由九月一日已取消...丫~~~~~~~~~~~ 只差三日呢!!!! 

所以阿B要付全費啦~~~~~~ 兩舊八啊!!!!!!!!!!!!!!! 

(係咪懲罰佢前兩年怕熱唔黎呢?! 嘩哈哈~~~我相信係囉!!  )



對上一次黎海洋公園已經係五年前的事了...嗰晚朋友帶我地黎免費玩夜場呢...!!

坦白講...今次重臨...雖然呢度新添了不少新玩意及景點...

但係我覺得呢度舊左好多...@@~~~~~~~~~ 唔知點解有呢個感覺呢!?

但係我都覺得身心興奮...HAHAHA~~~ 生日去邊都咁開心...!!


其實咁晏先黎都有個好處...呢日真係好鬼熱...!!

入到場第一時間就會好自然搵室內黎行...係比D冷氣吸左入去!!!!!!!!!!!!




我地兩個鄉里真係蠢都唔緊要...仲要係懶丫嘛...!! 

出發前都唔做下準備功夫...原來家下上山仲有個方便又快既方法...

我地仲搞笑到上左山都仲未知...阿B仲成日猛催我快D上山...

因為要趕七點前落山食飯丫...!!

點知去到吊車站話維修...要成半個月後才重開...!!

正在苦惱點上山呢...?!  唔通又要去乘登山電梯...?! 

再讀清楚張通告...發覺除左登山電梯外...仲可以乘海洋列車...?!

兩個即時你眼望我眼...頭上出現好多問題...之後出現左個燈泡~~~~~~叮一聲...!!

呃~~~~~~~ 原來剛才我地坐完話搵笨又無野睇嗰座野呢~~~~~~咪就係 " 海洋列車 " 囉!!!!!!!!!!!! 

仲有仲有......我地居然呀其實呀....一早已經上左山都唔知囉...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

仲不停話上山上山上山上山!!!!!!!!!!!!!!!  呢兩個人咩事呢下...?!  仲要上咩山呢...?! 

好彩懶得黎都識睇下地圖...好彩懶得黎所以又未問人囉...!!  

兩個仲傻到...出口地方明明都唔同左...居然都唔發覺囉...!!  唉............................

之後...兩個不停取笑對方啦....傻人二號猛笑傻人一號...

因為傻人一號頭先一路坐海洋列車時...響度分析呢...!! 

佢話呀...架車落左去後不斷響度自轉喎...!!!!  話佢係傻人一號真係無錯囉!!!!!!!!! 

上左山呀自轉!!!!!!!!!!!!!!!!  傻仔~~~~~~~~~~~~嘩哈哈~~ (好彩我無分析習慣...!!  嘿嘿~~~~~~~~ )






之後去睇新既大魚缸...!!!  真係幾靚...不過我都係鍾意以前既設計多D...!!



之後去睇下企鵝仔...好凍呢~~~~!!!  響我地腳下游黎游去呀~!!!!



海洋公園真係令人百去不厭...因為每次都會睇到D千奇百趣的海洋生物!!




話時話...安安佳佳黎左咁多年...我地都未真正見過佢地...!!

家下盈盈樂樂都住左好幾年...就一次過見晒佢地啦~~~~~~~~~~~~~~





今次入海洋公園係唯一一次無玩過機動遊戲!!

哈~~~~單係睇動物都用左唔少時間...

下次再黎...我要睇海洋劇場 (<~~~ 打算同自由人爭櫈坐!!) 


夜晚....我地響園內食飯...阿B book 左海龍王餐廳呢...yeah~~~~

將會響另一篇 blog 講...等我......!!!

沒有留言:

張貼留言