2013年2月28日 星期四

2012-09-03 海洋公園生日飯

上一篇講完兩傻的海洋公園上山記...今次講番生日食左乜了!! 

今次入公園...仲做左遊客先會做既事...!!

就係一入公園就比人捉左去影相...又比人捉左去"唔買都睇下先"既睇相效果...

跟住又自動拎銀包出黎買左張相...!! 

生日有 coupon 平d 喎...哈哈哈~~~ 咁都比人 tum 左~~~!!  (傻過自由人...!!  )


差唔多到七點時...我地就去左 " 海龍王 " 餐廳喇!!!

好醒喎...book 到好正的位置...d 魚響身邊游黎游去...!!!

我都覺當時睇到成日嘩嘩聲既我...有點鄉里出城咁...!!    係咁影呀影...嘩呀嘩~~!!

除左以前屋企個魚缸之外...我都係第一次食飯有魚響身邊睇住食飯呀!!!!

請原諒我的無聊 & 大鄉里少見多怪的舉動!!!! 




我地叫左兩個餐...味道普普通通...呢度擺明食環境...價錢都算ok...!! 


 

食之前...又係要餵飽部相機先...!!  哈哈~~~ 係咁架啦...唔係 FB 要黎做乜呢下...?!  嘿嘿~~~~



今日的海洋公園之旅...真係好開心...好好玩...好好笑...!! 



夜晚的噴水池...加上燈光效果...好靚呢~~~

 



多謝阿B呢日為我安排既搞笑生日之旅...出年又黎丫...!!!  哈哈~~~




1 則留言:

  1. 睇來你玩得好開心咁呀~
    [版主回覆04/02/2013 16:22:13]哈哈~~生日所以咁開心啦~~~^^

    回覆刪除