2013年2月28日 星期四

2012 開心熱鬧的聖誕節

2012 年的聖誕節...今年好熱鬧...

因為平安夜的下午...公司開 Party ...有野食有獎抽...好開心...!!

今年的 party 少了一位好朋友...佢上年已經捉住我地影相...

仲響 FB 話要留住呢個MOMENT~~!!   其實當時佢已知自己會離職...所以好唔捨得啦~~!!

記得我地近兩年都響佢飲既綠茶...畫上有毒字句黎整蠱佢...

今年一見到綠茶就諗起佢...所以我地又畫上骷髏頭加上有毒字句...

影左張相 POST 左佢 FB 的 WALL 上 寫著: 雖然你不在...但你的精神在......哈哈~~~~~





今年無出去影燈飾...屋企亦無佈置聖誕樹...

不過我影左好多聖誕樹既物體...HEEHEE~~~~

忘記幫細細化身做聖誕女郎添...!!!!




今年的平安夜想熱鬧一些...所以叫左D屋企人黎我地度食聖誕大餐 & 送聖誕禮物!!

睇下我地D食物幾豐富!!!  有部份仲係阿B落廚整架...!!!!

食到佢地咀 LAM LAM~~~!!! 

五個人就清晒呢度d野...真係勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





食完大餐之後...佢地就攻打四方城...

過左十二點踏入聖誕節...就一齊食聖誕蛋糕...再拆禮物...好開心呢~~!!

我都準備左隻鬆弛熊比細細做聖誕禮物架~~!!!

我地又玩即影即有相機...哈~~~今個聖誕真係好好玩又好開心呢~~~~~!!

成日充滿笑聲...!! 





團購訂番黎既 Rainbow Cake ...又靚又好食...!! 

一切開個個嘩嘩聲...真係好靚呢~~~~~~~~ 雖然已經好飽...不過個個都食晒呀~~!!

大滿足!!!!





點解有數碼相機...我都堅持要玩即影即有相機呢...?! 

雖然貴...不過就係喜歡獨一無二的感覺...!! 





聖誕節當日...我地無出去做水魚...阿B入廚廚幾味...!!  好味~~!!



阿細成日圍住張檯...因為上面有佢喜愛的牛肉...!!

不過你有病病...唔可以再食呢D喇...比你聞下就得...!!!  (<~~~仲要引佢...超衰..!!)


到左 Boxing Day ...一樣有食神...!!

今次B大廚仲煮西餐啊~~~~~~!!   YUMMY~~YUMMY~~~!!!!





成個聖誕掛住食食食...所以咪咁耐無 BLOG 啦~~~~~~~~~~~~~!!! 

沒有留言:

張貼留言