2009年2月14日 星期六

第一次行婚紗展

2006年尾開始...講左結婚都成幾年...不過因為兩個都係懶鬼...拖拖下...日子都擇過幾次...哈~~ 最想當然係11月19啦...之後11月23...3月21日...不過都係得個講字...無乜實際行動~ 成日諗...不如唔擺酒去旅行結婚...就算擺都係好少圍...因為我地兩個都係怕麻煩既人黎...終於只係成日響呢兩個問題度徘徊...


上年今日佢正式求婚...哈~~ 好難忘...因為佢拎束花比我時...我仲未起身...隻狗仔見佢跪響床邊...以為佢想撩佢玩...high到跳跳扎...仲係咁跴我個頭添呀 @@!!!  兩隻介指...粒石...大過我買o個粒仔好多好多...好閃呀!! 


***




今日終於的起心肝去一次婚紗展睇下咩環境啦...嘩~~ 都幾多人啵!!  仲要排隊買飛...即場填表入個新婚會仲有野送...oh~~ 本雜誌過期左好耐啵!! 


第一次行...心情都幾興奮...而且周圍都係 d 將會結婚既人...所以都幾有婚嫁氣氛...好開心...不過我地無經驗...根本唔知從咩入手...總之有咩就拎啦!!


因為夜晚 book 左去巴西燒烤慶祝情人節...平丫嘛...哈~~ 所以我地都唔係行左好耐...不過就拎左好多關於擺酒場地既資料...仲有 d租衫呀...婚前驗查...攝影啦... 好重呢~~


初時想買定 d 雪糕劵...不過原來得一年期限...好彩睇清楚o者...如果唔係呢一年食死我呀!!  50 張!!!!!


***


返到屋企係咁睇...心目中鐘意尖咀o個幾間...不過原來好多都唔包酒水...另計都幾貴下...計埋要成萬一圍呢...oh~~我唔係明星...唔駛咁貴!!


越睇越覺得我地準備實在太不足了...應該去睇下場嘛...~____~"


我地鎖定左幾間...mark 左幾個日子...大概擺十至十二圍...不過後期先知...我地預計錯誤...其實要揀十四至十六圍...唉.....


睇過下 d 菜單...酒店 o個 d 其實好一般...而且貴 d ...酒樓平好多...不過驚執...所以都係唔想博呢d...聽日再去展覽會...唔知順唔順利呢?!


***


今日情人節...亦係我地最後一個單身的情人節...度度都咁多人食飯...不過今年明顯少左人拎住D花周街走...可能真係市道唔好啦~~~ 我地去左巴西燒烤度慶祝...呢度平丫嘛...都OK丫...我對食其實要求唔太高~~ 太貴真係唔捨得食呢~~


上年既今日...阿B正式求婚~~ 不過比阿細破壞左浪漫氣氛...但係令到我幾難忘...哈哈~~百厭細!!!


今年都有收到花啊...好靚添呀!! ^^


   


叫呢隻o靚妹影相都算乖...好多時都會望鏡頭...由細影到大佢都慣晒...呵呵~~




上年求婚...今年先BOOK場地...我地算慢熱定即興呢?!  @@~!!!



仲有個大口仔 cushion 呢~~ 真係唔捨得開個膠袋...驚整烏糟啊!!  不過阿B話唔好咁小家用膠袋包住喎!!  ><"  人地唔想佢咁快殘丫嘛!!



阿B叫我拆左個膠袋...>


沒有留言:

張貼留言