2009年2月28日 星期六

金都百利行

之前一直心儀 b 仔既花球...不過好貴呢...想括出去...想用一生人一次呢d老套藉口...不過...其實都唔驚比人話既...佢都默許左我呢個諗法...哈哈~~ 仲話既然你有睇過都有想過要啦...呵呵~~~ 真係了解我!!  同埋有關 b 字既野...佢通常唔反對...最好我放晒 d "b"字上身添...成日掛住佢丫嘛...妄想...哈哈~~


不過...我就黎做阿太喇...點都要節儉下爭取番 d 分既...所以今日約左同學仔...去左好多新娘子推介既 Trinice 睇下 d 花球係點既樣... 上到去...幾多人下...比相簿我地睇...都幾靚丫...之後話五月後會加價...所以而家最好比 $200 hold 左個期先...其實唔係貴既...五百幾元起...不過原來10月唔係牡丹花花期...oh no!!!!  所以要用第二種花啦...真頭痛...難得我有決定呀嘛!!


另外...佢 d 絲花球整得都幾靚...好過金都o個 d ...同埋d手花襟花都靚d 無咁求其...老闆話如果到時o個 $200 deposit 唔用黎買花球都可以轉買其他野...ok喎...即係比多次 change我睇下到時仲係咪想轉 b 仔花球啦...呢個中晒我既心理!!  即比 $200 落訂!!


***


第二站...去金都逛逛...之前見到有個茶壺都幾得意...唔係傳統o個 d款...至o岩我呢 d 反派...去到 eden 有得訂...不過原來個盤要另配既...即係要兩舊水一套...要訂貨...正心大心細...其實我唔想放響屋企阻訂...同學仔就話訂啦...平時買d買d...唔駛買漏嘛...而且又睇o岩咯...好啦好啦...買啦買啦!!   咁又係既...到時買唔番又自己籮籮鬈...



睇左 d 化妝鋪...d 頭飾都幾靚幾多下...不過都係睇定 d ...上網再 search 下先...其實 book全日每間既價錢都差唔多...真係要試過妝先知...間間都話自己 d mua 幾得幾得...睇下點~


睇左 d 裙褂...喎!?   原來都幾靚的...不過我真係唔識得咩叫褂后...五福...又話要多金銀線先好...oh~~ 我覺得多 d 紅色後生 d 喎!!  金銀好似好老餅咁!!  珠片原來麻麻...即係酒店送o個條可以放棄啦...又係要睇定 d 先...


***


第三站...行百利...其實我未黎過...今次初到貴境...嘩~~鋪頭細細...好多婚紗店...姊妹裙店...花店...化妝公司...真係應有盡有...撞鬼丫...睇到我眼都花!!


喎...?!  呢度 d婚紗晚裝好似幾 trendy喎...um...好似呢度先o岩我呢 d 反派...個心又沉左一沉添...


姊妹裙買走都係三百左右一條...車~~金都租都要 $360 ...仲要租幾條先係呢個價...不過響度買....仲多款又多色...一定揀得o岩啦~~遲 d 約埋班姊妹組團黎呢度睇先得!!


呢度好多 mua 呢...仲有高清化妝...未試過...不過我驚好假喎!!


沒有留言:

張貼留言