2009年2月15日 星期日

婚紗展(續)

今日無禽日咁多人...因為有印花...可以去免費擇日...排左成個鐘先到我地...兩個大師好唔 pro...成日傾計唔專心...唔收 $$ 都唔駛咁 hea丫嘛!!


終於佢比左好多日子我地再揀...我地決定擺 sun ...就 d 人唔駛返工應該會早 d 到掛...


選左幾個日子...拿拿聲去心水酒店問有冇期...連番打擊...全軍覆沒呀!!  間間都 full...一係剩低 d 細房 (擺十圍)...某人成日話擺咁少圍應該周圍都有...家下你睇...真係無呀!!!   荃灣o個間居然無新娘房又唔送房...唔係嘛?!


唯有再去睇其他...問左幾間有...不過始終唔多合心水...心情簡直落到谷底...好唔開心!!!!!!!!!   紅磡火車站o個間其實都 ok...不過唔知點解我地最後無揀到...後來...我地成日話...如果時光倒流...我地一定會揀呢間...起碼佢地方大...可以最多擺十六圍仲望海景啊!!!!!!!   命運...唉......


係咁搵搵搵...終於問到九龍維景...雖然外型唔太靚...又唔係D 5 星酒店...但佢未改名前...2003年期間...佢都算出過下名架...哈~~  佢比既優惠好 ok...而且包酒水...有房送...包蛋糕...包車...咩都有齊...仲送好多優惠...比起好多出名 d 既黎得實惠...而且個 sales 態度又幾好...我地成日都會衰心軟響呢d環境...


我地既是旦既性格又作怪...拿拿林落訂...其實我地都未去過呢間酒店 @@"  人地個個都會傾好耐...問好多野...我地就好似買棵菜咁比 $$ 就走人...@@~~ 只係拎左份 menu 同埋張 receipt 咋!!  哈哈~~唯一我地講到唔駛比開瓶費...對我地黎講...好叻叻架喇!!!





 


美心今次無擺檔...不過同事貓話幫我買...員工價大概30幾元一張...不過要等 8 月先拎到...ok啦...又唔急既~~


搞惦左後...因為約左 brother 去科學園 bbq ..所以又拿拿林走人...@@!!!!!


***


第一次黎科學園...呢度都幾靚架喎...不過呢間燒烤就麻麻地啦~~ 假期好貴一倍...唔係咁抵呢~~



阿輝同阿SA係第一個知道我地結婚既人呢...呵呵~~


沒有留言:

張貼留言