2009年2月23日 星期一

第一次行婚紗街

今日第一次行傳說中既婚紗街...因為我唔想去金都...一黎多黑店...二黎 d 款...oh~~娘娘地...


之前睇過下人地 d blog 介紹...心目中有幾間...不過到最後...我又無去過呢幾間...我都唔知自己搞乜!!!!!!!  次次無計劃既我就係咁...所以我好憎無計劃...通常咁決定出黎既野一定係衰既!!!!


睇左幾間...d 衫好似好舊...點揀得落呀?!  唯一一間令我地有嘩嘩聲既係 victoria...不過分 grade 既...嘩得出聲o個 d 起碼要加成千元...四千幾既 plan...分分鐘咪要過萬先得?!  noway啦!!  而家先發覺...巴黎婚紗 d 衫得好多囉!!!


想走既途中...望到有間樓上鋪好似好多衫喎...即管上去睇睇...不過...命運真會捉弄我...呢間係我後黎好後悔 join 左...令我擔心唔開心左好耐好耐.......


上到去...個 sales 好熱情拎 d 婚紗出黎比我地睇...都 ok既...件件都幾靚...又猛叫我試下...其實今日都無諗過試衫的...但係唔知點解又入左去試囉...


試左兩件婚紗...一件泡泡的...幾 ok...可能我受呢 d 款...另一件 grand d既...著出黎又顯得我有腰!!   連 d 客睇到都話呢條好d...um...比人讚完....個腦一片空白!!


之後又拎 d 晚裝出黎 show 下...都幾 ok既...不過都係蛋糕款多...但係都 ok...佢係好多衫囉...但係無得自己揀既...又無相簿睇...


講講下到講 package...佢唔係貴既...五件衫四千幾...拖尾加 $500...最後個價又平400比我地...其實都 ok既...樣樣都好似 ok既情況下...又費事煩...終於失守...其實都無守過 d 乜...~___~"  而家諗諗下...至唔鐘意係佢地無得轉款嘛...對我呢d 3心兩意既人...好大壓力既呢!!  而且仲要o係婚前半前要confirm?!  咁 d 衫殘左點呢下?!  越諗越擔心...


本來諗住已搞惦一樣...點知仲更加煩多樣......無經驗即係無經驗!!


沒有留言:

張貼留言