2012年12月12日 星期三

2012-11-18 細細@Story Studio

上個月拍拖紀念日前一日 (18/11) ...book 左 studio 同細細玩影相...

今次呢間響觀塘...幸好九月份無期...如果唔係相信都影唔到...因為當時小狗病重...

今次可以影係特別開心...因為小狗細細呢兩個月活潑生猛左好多...

雖然佢個病仲未確定有好轉...不過見到佢開心番活躍番...真係好安慰...

實在唔想見到佢咁辛苦又幫唔到佢...!!


去到觀塘泊錯左一個好遠既停車場...行左幾條街...好彩無遲到...今次影 1.5 hrs......

攝影師都好有耐性...成日逗小狗細細玩...細細對佢 & studio 都好有興建...成日周圍走無時停...

影咁多間...我同阿B都覺得環境最好係柴灣...而且仲係最平...又全數相可以拎走...!!





細細今日超精神...仲周圍八卦...不過唔肯坐定定比攝影師影相...

所以影佢都幾難影...



今次幫細細豬帶左幾套衫仔去...我地都有兩套...呵呵~~~



影完之後即揀相...好容易就揀完...點知揀多左一張...費事再揀黎 DEL ...買埋佢算了~~

攝影師都唔得閒理我地...因為佢仲要影第二場...係BB仔黎架...

小狗細細成日想走去八卦人地...搞到我成日要捉佢返黎...@@~~~

又唔客氣跳上人地梳化玩...完全唔攰 (我仲攰過佢...阿B仲攰...呢日佢帶病上陣的...)



哈~~~偷影左幾張...其實就算影晒都仲可以...

不過算了...唔好太過份...@@~~~~~~~~~~~~~!!!!





呢張好搞笑...兩條友仔鬥啤咁...!!



哈~~~呢張阿細好似砟 LUM 咁...!!

三個星期後有相拎...我地無加錢喇...三百幾影一次...玩下都抵丫~~



回程時...傻妹開始攰喇...訓到好 LUM...仲扯晒鼻降添...!!


沒有留言:

張貼留言