2012年12月28日 星期五

2012-11-29 Calendar making

每寫一次 BLOG 都要話一話自己好懶...而家又要坐時光機返去一個月前!! 


上個月尾 (29/11) ... 又去玩紙藝了...

唔知點解總係鍾意出去玩...響屋企就好少開壇... 

我D 工具就黎封晒蜘蛛網了~~!!

上呢堂之前... MISS 已經單左聲...話呢堂係好 HEA 的 好 RELEX 的...

上到去...其實我都遲左少少...因為響樓下掃緊貨...鬼叫佢 20% OFF 咩...!!

MISS 今次準備左零食 & 飲品比我地呀...真係超 SURPRISE !!!!  開心開心~~~



今次整個月曆...以前響銅鑼灣都整過揭頁式的...

不過自己手慢之後又懶埋尾...最後都不了了之...BLOG 都懶 BLOG...!!   @@~~

呢次揀左張好靚既 PATTERN PAPER...不過後黎好後悔做左面層囉...

加埋張牛油紙都還可以...當加埋D 顏色上去就埋沒左張靚紙了...!! 

下次要考慮清楚才動手先得!!

今次呢個 CALENDAR 其實都好簡單易做 (學左梗係咁講啦...哈哈哈) ...

係要花時間去CUT十幾個雀籠出黎...CUT到手都痛...!!



呢堂玩得好開心呀...大家好輕鬆...嘻嘻哈哈又一堂...

係返呢間我先可以完成到大部份作品...搵日真係要幫其他作品埋下尾先得...HEEHEE~~~

有時...都想響屋企開下壇...不過又唔想冷落小狗 & 家中的男人...

所以...都要放棄響屋企玩啦...!!  (我好似隱約聽到有人話: 你都成日出去玩啦...咪講到咁無奈啦~~!!  )


今次個作品靚嘛...?!  雖然實用性係無乜...都幾阻訂...@@~~~

但係整完都好有滿足感架...!!   雀籠上面其實係塊鏡片黎...

不過照到我好醜樣...@@"   難道是照 " 妖 " 鏡...?! 



呢個設計...靚呀...MISS 真係叻呀~~~~~~~~~~~!!! 


1 則留言:

  1. very beautiful
    [版主回覆02/28/2013 10:53:02]多謝呀~~~^^ 都係 MISS 教得好呢~~~!!!

    回覆刪除