2012年12月20日 星期四

2012-11-28 再戰口金包

冬天懶呀...掛住煲劇丫...又要陪小狗玩啦...好多blog 堆左響度...

有d 都放棄 blog 喇~~ 而家主力 blog 番 d 去玩去食既事...比自己一個紀念...


上個月尾 (28/11)...又再戰口金喇...對於針線弱者既我...

話時話...已經玩第三次了...但係每次都係新挑戰!! 

今次做既口金大少少...啡色塊布係我揀既...朋友們揀的布都好靚架~~~

導師一早已幫我地栽好布同埋聯起左內裡...節省了不少時間...

嘩哈哈~~~ 係節省了導師不少時間...

如果比我地自己栽 & 聯...又不知花多少時間了!!! 





又係穿針引線到滴晒汗...一揸起支針...我就硬晒呔~~~!!  支針好似千斤重咁...!!

幾經辛苦...按過幾次救命鐘...終於聯好個包包...都成功反到袋...!!! 

但係最難上既口金都未開始...!!  手已經好攰又痛了~~!!

真係針針皆辛苦...!!   

不過今次明顯已經聯得快左少少...又靚左少少...已經無咁求其聯埋就算了~~!!




一如過往都係 overrun 架喇...我地三個的口金都上左四份一...都已經唔錯了~~!!!

不過直到而家...我都未完成...擺左埋一邊...HAHAHA~~~

幾時會完成...應該係不日...要睇心情 & 時間...!! 





朋友的口金布好靚架...不過好搞笑...一邊係美女...另一邊個條蟲...

我地笑話...我地整得咁慢...美女都等到變成蟲了...!! 



哈~~~三個大口金...遠睇好似完成左咁...!!



口金其實幾好玩...不過整到隻手真係好攰下!!

1 則留言:

  1. 好靚
    [版主回覆04/02/2013 16:09:48]多謝啊...不過其實我未完成晒架...@@~~

    回覆刪除