2012年12月30日 星期日

2012-12-05 聖誕怪鹿的誕生

剛剛過左聖誕節...而家出呢個POST都唔算太遲掛...?! 

大家聖誕快樂喔~~~~!!    (家下先黎吹BB慶祝?!  真係啤一聲...hahaha~~)

哈~~~ 唔遲唔遲...遲D會出聖誕玩左乜先算遲...生日去左邊都未BLOG啦!!!    總有再遲...hahaha~~


今次我地一行三人去左玩輕黏土...MISS 居然記得我...@@~~

係咪因為成日嘈嘈閉呢?!   定係我個樣易認呢...!? 


呢次係整聖誕鹿相架...都幾得意架~~~ 雖然...唔算靚...@@~~

不過我地一致鍾意MISS個細相架多D...而家用個5R相架...好大個...唔多靚...!!

首先搓左 D 裝飾先...咁大個相架...得幾個小裝飾好似好孤單咁...!! 



我地一貫地一路搓一路搞下笑...又拎D黏土黎玩下...

首先搓左個鹿身先...整左個肚腩仔比隻鹿仔 (後黎我地一致認為呢隻係人扮鹿...哈哈~~)

MISS派左個頭比我地...我將個頭放左響隻鹿對手度...哈哈~~~ Miss 話搞乜咁恐怖!! 



之後整埋d耳仔...鹿帽 & 角...就大功告成喇~~!!

哈~~~ 原本Miss話對手要好似托下巴會cute d...

不過我將佢整到好似打拳咁...我覺得咁仲得意啊~~~~!!  撩交打啊?!  o靚仔?!



點睇...都係Miss嗰個靚d啊~~~!! 



朋友J的相架...佢好似好怕醜咁喎!!



朋友M的...哈哈~~~佢話驚對耳甩...所以就用左好多白膠槳封住...

笑到我地丫...乾左咪會好明顯有層透明膠囉!!! 

拎走時...出到門口無耐...發現有隻角唔見左...

我地後尾佢個膠袋入面搵番...就係因為佢太多白膠槳痴左落個袋度...

所以發生甩角事件...!!  哈哈~~~ 我地每次上堂就係咁多呢D怪事出現...!! 



不過呢個相架...都未到聖誕...23/12 時我已經扔左LU...因為剛巧在執屋...

實在太阻訂...所以就掉左LU...所以而家得番呢張遺照喇~~~~~~~~~~~!!


 

 

三個相架的最後合照...嘩哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言