2012年12月19日 星期三

2012-11-19 拍拖週年紀念日

一個月前...即係無記台慶日...亦即係我地拍拖十N迵年紀念日...

年年我地都會幾重視呢日...因為無呢日...就無咁多個其他紀念日出現.......HEEHEE~~~

呢日其實阿B仲係幾唔舒服...不過佢都有堅持要出去食飯...

其實都無諗到去邊度食...見手頭上仲有張 COUPON ...

所以就 BOOK 左去食鐵板燒了~~~~~~~~ HOHOHO~~ 兩個都係日本食品精...!!

今年係響呢間龜井鐵板燒慶祝我地十N週年~~~!!

鋪頭其實唔算大...安排左我地坐鐵板檯...不過師傅全程唔係我地面前燒燒燒...






都見到佢既...不過係離不遠處........@@~~~

呢餐有D咩野食?!  睇下喇...!! 

(1) 凍豆腐沙律

(2) 三款厚切刺身 (唔見得有多厚...!!)

(3) 什錦天婦羅

(4) 鐵板帆立貝

(5) 鐵板鵝肝

(6) 鐵板和牛薄燒

(7) 和牛脂炒飯

(8) 蜆肉麵豉湯

(9) 炒野菜 (呢牒餐無寫有的...唔知點解會比埋我地...?!)

(10) 甜品 (雪糕)



我地只係另外加左兩隻鮑魚...其他既都係跟番原本既餐...

食物味道同份量都OK...除左牒"和牛薄燒" ...份量只有一人份...太過份囉...!!



 

兩條友仔食食下...無無聊又玩自拍...

點知比店長見到...哈哈~~~ 佢仲主動提出幫我地影呀!!

最搞笑係...佢話: 其實你地都影得好好架喇...不過我再幫你地影啦~~~!!

服務態度真係極之好呀~~~~~~!!!

< 呢張係我地自拍的!! >



< 呢張係店長幫我地影的!! >



< 影相機裡面的我們...!! >




特別的日子...訂左個蛋糕黎慶一慶...今次終於訂b.仔的~~!!!

呢個係芒果流心蛋糕...好清新的味道...b.仔蛋糕真係幾好味的...!!  不過貴左d囉...!!







小狗細細對個蛋糕好有興趣啊...!!

近黎佢精神好左好多...又活躍左好多...不過...佢既身體機能已在慢慢衰退...

只希望...明年的十N週年...你依舊跳跳扎的在我們身邊嗲著.......



不經不覺已十八年...真的很漫長呢...哈哈~~~~~~~~~

但當日既情景...都仲好清晰......



叫小狗細細望鏡頭...真係超難...佢不時左擰右擰...但總係唔望正中...@@~~

不過唔緊要...只要你係響我地正中就可以了~~~~~~~~~~~~!!!



之後捉住隻妹黎自拍...佢又係唔多合作...成日 "lam" 我...!!

又左郁右郁無時停...!!  真係好鍾意佢呢~~~~~~~~~~~!!!



小狗細細自從病左之後...經過治療反而比以前精神好多...

而且仲百厭左...唔通大病一場後都睇化左...識得及時行樂了?! 

嗨~~~~~~~~~ 你要繼續努力啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  乖乖呀~~~!!



呢張影到小狗細細對支蠟燭好有興趣咁...HAHAHA~~~ 佢伸唎仔真係好可愛呢~~~!!



好開心...只有身邊有你們就可以了!!!!!!

沒有留言:

張貼留言