2009年3月1日 星期日

裙褂

又行金都喇~~


今次係同阿 b 行... 響地下見到榮華 d 褂...都 ok啵...本來仲諗住去睇埋永隆...冠華...錦發...美華呢 d 鏽莊昅下...先前都做過下 research...點知...快人快事既我地...其實係費事再行再搵 @@~ 響無比較既情況下...由試衫...開單...比錢呢幾個環節都唔駛15 mins...會唔會破晒所有新人既紀錄呢?! 


其實都知自己心目中想要五福褂...波浪腳...不過唔試上身又唔知效果如何...其實我都係試左兩件咁多...一件紅 d 不過都幾多金銀線...另一件就超多金銀線好少見紅...


先試中五福...一試上身... S size??  又 ok既?  平時我著 M 架喎...唔通 d size 唔係咁分?!  我裡面仲著左件長袖中度厚既衫添...又幾 fit 身喎@@!!  而且紅色真係襯我 d...


之後再試多金線貴價 d o個件...oh~~ 好硬呀...著左好似唔識郁咁...太多針線好厚重呀!!  我個膊頭一郁就起晒角咁...唔得啦~~ 除都除唔切呀!!  哎~~ 我都係唔得貴氣架喇!!


再試番件中五福...舒服好多呀!!  起碼唔駛好似機械人咁...就咁就決定要呢件...阿 b 仲響我試埋條裙既期間幫我比埋 $$ ...駛唔駛咁快!!!  @@!!!


sales 唔比我試成件出黎既效果...話一生人只會著一次褂...如果唔係唔老黎喎...我初時以為佢昆我...後來先知真係架喎!! 


我驚條裙唔o岩嘛...佢話一定o岩啦...40喎...但我都算係籮霸...而且行為粗魯...所以都係試下坐下跪下得唔得先...如果唔係到時都唔知點算呀!!  賠 $$ 都仲有個數呀...響咁多人面前出醜真係永至難忘呀~~ 睇到既人!! 


著番件衫...再將條裙併o係下身黎睇...都 ok 既...幾新鮮丫...哈~~ 至衰太匆忙...唔記得影相呀...家下我連條裙咩花款都唔記得呀...真失策!!!!


響榮華網搵番黎...而家應該係揀左呢件...@@~~ 唔太紅唔太金...可以接受... um...model 著得好睇好多...




 


***


我買左對金色converse效法馬仔咁著褂用...點知個個都反對...阿 B就話我鐘意囉...UM...點解你地咁傳統架?!  思想唔好咁狹窄啦嘛!!



1 則留言:

  1. 請問你還褂時有冇麻煩事? thanks.
    [版主回覆02/09/2011 01:02:00]無呀~~~佢地只係開黎揚開睇睇就走得喇!!

    回覆刪除