2010年3月7日 星期日

20100305 的晚餐

星期五晚...我地兩個去左和民食晚飯...好耐無去過呢間食野喇...平時既 Fri 好多時都好多人等...可能早掛...一去到就有位喇!!  如果要等位...我地通常會去第度食...因為我地無咁既耐性.....





兩個人叫左四樣野...真係超飽...估唔到個 pizza 咁大件~~ 但係每人三件就似乎太多了@@~~


帶子肉丸子....還以為是實心的...味道可以...但口感就麻麻啦...我地鍾意食有點彈口的丸子...


魷魚軟骨燒...唔夠乾身...肉質又太林...一試無妨...


牛肉石煱飯...如果個煱熱d有飯焦會更好...牛肉又有點少...


特飲買一送一...我地選擇了珍珠奶茶及青柑桔可樂...嘩~~估唔到咁大杯...真係好驚喜!!






沒有留言:

張貼留言