2010年3月17日 星期三

Our Sweet Honeymoon ~ Day 1 & 2 HK TO 羅馬 & 梵蒂岡 (21 & 22/10/2009)

um...之前打既野無拉拉無晒...有點提不起勁再寫囉....><"  點解會咁架?! 嗚嗚~~~


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


一向慢半拍既 J & B 組合...結婚相又未執好...Honeymoon 相又搞左好耐...終於的起心肝 blog 番個 honeymoon ...... 其實仲有好多相...不過無心機再執喇...就抽部份出黎 blog下啦....


一直我地都只係在亞洲區旅遊...成日比人笑衝唔出亞洲...所以就以一生人一次既 honeymoon 豪情既豁出去...一於去歐洲...至多返黎匿埋幾個月隱居...!!


不過之前一直忙婚事...所以都唔諗住煩...一於跟團...去幾個國家探下路...!!  報完團之後其實都唔記得會去邊個國家囉...不過傻下傻下既我地...去邊都一樣...所以我地可以去左4次台灣...3次日本...3次泰國...5次韓國...嘩哈哈~~~ 原來我地一齊都走過很多路...!!


大日子後第二天周圍還野...變番平民...跟住返外家回門...哈哈~~人地回門帶乳豬...我地呢d新派 (亂黎派獎門人)...係帶蛋糕...哈哈~~~ 成家人一齊切蛋糕...好搞笑囉!!


之後 hea 左一日就出發去我地既蜜月之旅...搭十幾個鐘頭飛機...其實都幾辛苦下...幸好架機唔滿...我地兩個人坐三個位...訓醒幾教仲係上空.......


兩個鄉里...終於都衝出亞洲喇...展開為期十三日既蜜月之旅...hohohoho~~





終於到達左英國既希斯路機場...呢個機場真係非常之大...我地最後一站都係會返黎呢度...而家首先黎轉機去羅馬!!





首次踏足外國的國土...首站係意大利...不過一出機場...天色麻麻呢...落雨呀!!  近黎幾次出外旅遊都踫巧落雨呢...不過只係微微雨...無大影響......


吃過午餐後...我地首先係去一個響意大利入面既國中國...梵蒂岡...


梵蒂岡-世界上最小的政治主權獨立國家,卻是宗教精神世界裏影響最大的國家。三百多年來,梵蒂岡一直是西方世界中心,天主教最神聖的地方,國土面積雖然很小,卻是全球天主教徒的信仰中心,影響力之大絕不遜於美、日其他世界大國。





聖彼得大教堂 Basilica di San. Pietro
重建於16至17世紀的聖彼得大教堂,是文藝復興時期規模最大的建築,也是世界上最大的天主教教堂。聖彼得大教堂由三部分組成,從西向東依次是教堂、梯形廣場和聖彼得廣場。





我地無宗教信仰都覺得呢個教堂相當之宏偉...好大好靚.......遊人都好多呢...





臨走時...我地仲響間小郵局度快速買了兩張 postcard 寫比對方...呢個係我地兩個既習慣...每到一處地方...都會為對方寫至少一張的 postcard...仲要係唔比對方知內容...要收到先揭曉.......(雖然...差不多每次我都偷看...嘩哈哈)





之後出發去鬥獸場喇~~~~


『圓形鬥獸場』,圓周527米、高48.5米,可容納7萬人,見證了羅馬帝國全盛期的國力,是世界性的重要遺產。Colosseum 有的譯作「圓形競技場」,看不出其殘忍。場內是人與人格鬥,人與獸格鬥,稱為「決鬥場」較好,現仍從俗叫「鬥獸場」。它由衛斯帕西皇下令於公元72年動工,動用了4萬個奴隸,歷時8年才完成。競技場的興建目的是為市民提供娛樂設施,以轉移人民對政治的關心。完工後,這裡不斷舉行野獸與奴隸的血戰,吸引大批羅馬市民入場觀賞。走進場內,可以參觀樓高四層的競技場內部。


『君士坦丁凱旋門』它是羅馬三座凱旋門中最重要的戰爭紀念建築,興建目的在紀念君士坦丁皇帝在米爾維安橋一役中打敗對手,取得唯ㄧ羅馬皇帝寶座的勝利。 凱旋門共開一大二小三個拱門,整座拱門是由八根立於柱基上的柯林斯式柱子構成,每面各四根。





鬥獸場真的好大...有點廢墟的感覺...因為臨近休館時間...所以我地都無購票入內喇...只響外圍影相...仲買野食...呵呵~~~其實都有點可惜...不過我總相信...我還有機會重臨的!!





之後繼續出發前往好多情侶和新婚夫婦期待以久的地方 - 德維雷噴泉(許願泉) 


幾年前無線電視的"衝上雲宵"~~ 睇劇果陣真係覺得好鬼浪漫...


去到之後.............嘩!!!!!!!! 實在太,太,太多人呀!!!!!!


整個泉邊都是人...好唔容易先影到無外人的景...不過我地無學人掟銀仔許願呀...因為我地無乜 euro...hahaha~~ 又費事掟港銀啦...怕唔靈...呵呵~~


『許願池』是羅馬境內最大的噴泉,這片有如舞台戲般呈現的雕刻群像噴泉,前前後後將近花了二十一年才完工。

 噴泉設計靈感來自羅馬凱旋門,像極了一個戲院。背景建築是一座洛可可風格的海神宮,由四柱隔成三個空間,中間立著是駕馳飛馬戰車的海神,左右是豐裕與健康女神,上面站著四位少女分別是代表四季,伴隨著海神的是兩位半人半魚的水神,噴泉池內的各種海底動物中,不少是古人想像中的形象。

 噴泉的浮雕頗為細嫩,出自巴洛克大師貝尼尼的學生們。這們熱門景點腹地不廣,許多的觀光客為著許願池或坐或站,像羅馬假期電影中的場景般不真實。如果想再來羅馬,要背對許願池,由左肩向池中丟一枚硬幣吧。





響羅馬...處處都會見到不同面貌的面譜...


雖然氣溫都幾涼下...不過點都要一試意大利既雪糕...eur 2...不過又幾好味啊!!





下午食左唐餐...晚餐就食西餐...簡簡單單...都幾好味啊~~~紅酒任飲...不過我地不好杯中物...唔識享受呢d野...所以踫杯都用水代替...哈~~ 食西餐必有甜品...哈~~ 餓左幾個月...要食番夠本先得!!





3 則留言:

  1. 藍色果d字你上維基巢返黎架? 寫呢個trip會唔會有d做功課feel呢?
    比d鼓勵你...... Eric 讚好 
    [版主回覆04/28/2010 23:57:00]我響網上抄番黎的...哈~~~ 寫呢個蜜月行...寫左成個月先完成...哈~~~ 因為有d唔記得...呵呵~~

    回覆刪除
  2. 我都想去歐洲honeymoon呀...可惜邊有咁多假期呀...好靚呀.....
    [版主回覆04/28/2010 23:59:00]你地公司無婚假比你地架?  我地有3日...再放多5日假就去到喇~~ 歐洲真係好靚...但係d人做野好慢...你急佢唔急...唔係好適應...哈

    回覆刪除