2010年3月1日 星期一

下午茶

今日公司有同事請飲下午茶...我和另外幾位同事一齊分享...哈~~可以同一時間享用不同美食呢...   曾經有次我地下午茶時段...阿恩上左黎我地公司...佢同送外賣o個位阿姐同 lift ...哈~~~ 佢話我地公司好誇張...叫下午茶好似食 lunch 咁...成十幾廿個盒...哈~~ 我地公司十幾人丫嘛...每人一盒咪有十幾盒囉...有乜咁奇喎!! 



夜晚又去左超市 "泊街" shopping...又買左兩盒蝦做存貨 (下圖呢款)...雖然唔係好大隻...但係解左凍用黎抄餸...口感好 ok 架!!  都幾爽口的...!!  上次阿B就用左D辣醬黎煎兩煎...食到朋友們咀 lam lam...仲話早d唔駛叫家鄉雞...整碗公仔麵就ok了~~@@!!




而呢款得四隻...我地未試過呀...因為太貴喇...影開順便影埋咋...呵呵~~~




沒有留言:

張貼留言