2010年3月23日 星期二

Our Sweet Honeymoon Trip ~ Day 5@奧地利, 列支登士敦, 瑞士琉森 25/10/2009

奧地利既景色原來都好靚架...一朝早出酒店外...居然見到山上積滿雪...令我地想起日本既富士山呢~~~ 真係好靚啊!!


之後出發去參觀 Swarovski 總部...呢間係慶祝成立一百週年而建造的水晶世界博物館...女仕們簡直磨拳擦掌...興高采烈...個個都罕有地留心導遊既介紹...而男仕們就個個扮比周公招左去傾計咁...哈哈~~





 門口已經周圍都係水晶石喇...裡面應該更不可思議.......





哈~~門口既設計好得意呢...!!  唔扮下野都對唔住個設計師呀...!!!  heehee~~~ 門票要保留呢...有 discount啊!!!


入到去...真係令人好興奮...呢世都未被水晶包圍過呀!!  仲有幅大水晶牆呀...鑲有12噸水晶的水晶牆呀!!!   仲有間會不停轉顏色既房...周圍閃呀閃...好幻彩...童話故事呀!!!  可惜...我只係童話故事入面既女巫而唔係公主...嘩哈哈~~~


響入面閃到頭都暈...眼都花......






參觀完...梗係要去做 d 香港人至熱衷既事...就係放血喇!!!  呢度磁場好勁呀!!!  哈哈~~~ 個個團友係咁買鵝仔產品...而限定版水晶鉛筆係香港無架...佢地就狂掃黎做手信...@@~~!!  其實一支都唔平架架!!  而且仲係支鉛筆...只係筆頂有d水晶包圍住...好睇唔好駛o個d...個個拎住個購物籃係咁狂掃貨...@@!!  個個都好似已經陷入迷失既世界...哈~~搞到導遊不時在我地身邊提醒要去結賬...而我都係鵝仔迷...不過成熟款唔啱我...只係響度買左幾條手鍊比朋友及花女...一條頸鍊比朋友...而阿B就買左隻狗仔擺設...哈~~後黎返到HK...發現同我好多年前買既狗仔係一模一樣呀!!!   而家變左有一對囉~~~!!   因為花多眼亂既關係...又想買呢樣o個樣...最後只係買左條骷髏骨頭頸鍊......仲慶幸自己好清醒......點知後黎響法國又出了一桶水晶血...哈哈~~~


不過我覺得至搞笑係...響香港入鵝仔鋪買野...d sales 會好謹慎帶晒白手套咁拎d水晶飾物比你睇...又要用鎖匙黎開櫃...鋪晒絨布咁......(其實買鑽石都無咁誇...) 響呢度...水晶變左林x記o個d 朱耳繩咁...全部掛晒出黎...睇啱就自助式放落購物籃...究竟係咪真係物離鄉貴呢?!   人離鄉賤 (←狂買野...haha)...@@~~ 而且埋單好似超市咁...o都一o都..求其包一包...比一個紙袋仔你拎走...@@~~!!   當期時有一個感覺...一直以為幾高貴下既鵝仔...點解身價突然變得同我響花園街買珠鍊咁上下既?!


領隊話...一定要去看看洗手間...因為水龍頭好靚!   用手摸摸側邊..水就會發亮地流出!   哈~~ 唔好意思響裡面影比大家睇添...!!





奧地利...風景真係好靚........後來至知...茵斯布魯克係奧地利最美麗既山城...!!





之後又要出發去下一個國家喇~~~~呢個國家個名...我讀左好多次先記得緊...就係郵票小國~~~列支登士敦...首都名係華多茲...真係細到唔細既國家仔呀!!  導遊話只要行一個鐘左右就會行左呢個國家一個圈喇!! 


呢度周圍都有牛鈴售賣...不過唔平架...但係真係好靚...幾大個都有呀...導遊話買一個比老公掛響頸度...佢去邊你都會知道...哈哈~~~


至於山上既皇宮...我地無上去參觀...只係響山腳影左個模型~~~





之前響意大利寄唔到既 postcard ...我地帶埋黎呢度寄...又響度買左幾張...不過埋單超貴...兩張咭...五個郵票...要成百幾蚊呀!!  @@~~~ 而且d手信真係貴到無朋友呀!!   可以比 Euro 不過就會找 瑞士法郎...下下都六七十蚊港紙呀...一個磁石貼咋...雖然我地去每個國家都會買個磁石貼...貼在家中的雪櫃...不過咁貴...我貼張歐羅上去好過喇!! 


因為今日係 SUN 既關係...郵局唔開呢...OH~!!  呢個邊係郵票小國丫...物價貴到似吸血王國多D囉!!





午餐就響呢個細少國家既餐廳食呀...仲有個情侶雅座添...不過另一對新婚夫婦坐左...我地只係借黎影下相扮野...





食飽飽之後就去另一個國家喇...真係駛過條馬路就進入瑞士境內喇...!!  外國真係神奇...不知不覺就會進入第二個國家...哈哈~~ 因為完全唔駛過關嘛...但係點解反而同係中國人...我地出入大陸要過關既?!  @@~!!!


瑞士...一個令我至有期望既國家...因為傳說中既瑞士好靚架嘛...HEEHEE~~其實進入瑞士境內...所有山呀草呀都係好靚...真係度度都係一幅畫...導遊叫我地全個行程搭車都可以訓...但係入到瑞士景內就千祈唔好訓...因為呢D景色真係值成幾千蚊團費...HAHA~~~ 訓左真係好可惜架!!


我地在琉森度漫步教堂橋...條橋比花包圍住...響度真係好舒服......我好鍾意呢度...好平靜...唔似意大利咁緊張...無時無刻驚有扒手......


水塔花橋  Water Tower and Chapel  Bridge


這條斜跨在羅伊斯河上的古橋建於 1233 年,至今已. 有六百六十多年的歷史,是瑞士非常著名的一座木橋,也是全歐洲最 古老的木. 橋。 從十八世紀以來,卡貝爾橋和它旁邊矗立在河中的水塔 ,組合成琉森市區、乃至瑞士的風景象徵是世界遊客到瑞士後不會遺漏的景點。 


十角水塔


超過34米(111.5英尺)的塔樓約在1300年前後建成,最初是城牆的一部分。曾經用作檔案館,金庫,監獄和審訊室。





為免琉森市(Luzern)不受外敵侵擾, 約在14世紀, 該市便興建聖堂橋 (Kapellbruecke)作自衛之用.  直至17世紀, 該市加設以瑞士歷史為據的圖畫在簷樑上作裝飾.
然而好景不常, 在1993年8月13日一場大火中, 這橋的極大部份都付諸火炬中, 幾經搶修, 新的聖堂橋才可再於在翌年4月14日重開. 可惜的是橋上的大部份畫作已不復再.





導遊帶我地每人拎張 coupon 去換左隻 rolex ~~~~~匙巾仔紀念品...哈~~買唔起勞...都撈到支匙巾..HAHA~~ 團友忙於購買名表...我地只係夠錢買軍刀仔......@@~!!  同埋幫襯左個 toilet...因為呢度唔駛比$$去...


我地仲買左幾個 macaroon 黎試下...雖然好迷你...不過實在太甜了...好睇唔好食...!!  特別係個開心果 (綠色o個個)...非常之怪味呀~~!!


晚餐時...有D阿太興高采烈談論買勞過程...又不時伸手出黎 show quali...haha~~ 其實感覺幾搞笑...有個阿太...佢話自己第三次黎歐洲...但佢個款真係成個街市賣菜o個d 阿太...不過佢買名牌絕不手軟...可以用快狠準黎形容...真係好羨慕囉!!  呵~~~





晚飯後...我地去左琉森的中央車站下面既超市~ 因為我地要買朱古力和可樂...HAHA~~


歐洲國家d可樂都幾貴下...所以我地去掃定d存貨 (用黎搭車時響車度飲)...下下響加油站買都係唔化算...樽裝可樂成廿幾蚊一樽呀!!  超市為十九蚊左右...已經令我地開心左好耐...哈哈~~ 有個團友仲搞笑...佢係無可樂唔得o個隻...有次買左樽係四十幾蚊...@@!~~  所以佢就狂掃...點知比佢見到一公升裝特價都係廿幾蚊...佢仲考慮買幾支...好彩佢老婆阻止佢咋...佢講笑話買黎響車一杯杯咁賣比團友...哈~





跟永安~ 食住行程都唔差......


沒有留言:

張貼留言