2010年3月17日 星期三

Our Sweet Honeymoon Trip ~ Day 3@佛羅倫斯 & 比薩 23/10/2009

訓醒一教...今日係行程第二日...不過仲係落雨呢...而今日既目的地就係景色優美既佛羅倫斯...OMG~~


意大利人好鍾情嘆咖啡...所以我地沿途經過加油站既時候...都買左杯咖啡黎試下...真係幾香滑架喎!!





「佛羅倫斯」這譯名是根據城市的拉丁語名字「Florentia」而來...這個建於山丘上的廣場,十九世紀時是社會上層階級的聚會地點,其邊緣圍以石砌欄杆,設有數座小型望遠鏡,供遊客觀賞遠近風景。佛羅倫斯城的主要名勝多在河的另一面,如紅白相間線紋的「百花聖母院」、在其旁邊是高聳的「喬托鐘樓」。還有另一邊的「聖十字架教堂」以及「聖羅倫佐教堂」的灰褐色鐘樓等,此外可眺望「維奇歐老橋」、及「阿諾河」兩岸的景色,盡收眼底.......

廣場有數間 cafe,遊人可邊欣賞山下美景邊嘆香濃的 Cappuccino 就最為寫意。尤其是在黃昏日落時份,與心愛的融融細語,一同陶醉在浪漫的晚霞雲彩之中,如此迷人圖畫,想必是如蜜糖般香甜的呢。


可惜...當日我地去到...正在下雨呢...><"  如果無落雨...相信真係幾靚架...我地D團友落雨都影到唔捨得走呢...!!





小山崗上的 『米高安哲羅廣場 Piazza Michelangelo』...廣場位於亞諾河傍的小山丘上,從這裡可眺望整個 佛羅倫斯 舊城區的迷人紅磚瓦頂景色,這裡是不少明信片及電影的拍攝場地.......

置於廣場正中央有《大衛雕像》復製品...雖然是老翻既A貨...但仍是佛羅倫斯的著名標誌之一...


我仲同阿大衛開左個小玩笑添...點知比個外國人睇到...仲指住我笑添呀!!





今日下午好豐富...食正宗 pizza...燒雞...又係紅酒仕飲...實在有點那個...下午都飲紅酒...@@~~  不過可能水土不服...胃口唔太好...呢餐我食左好少呢...其實味道係幾好架...um...意大利既水真係好難飲呀......





餐後就出發去下一個景點喇...比薩斜塔...!!


比薩(Piza),意大利的中古教堂一般分為主教堂、領洗堂、和鐘樓三部份,欲倒不倒的斜塔原來就是鐘樓,塔高七層,由純白大理石建成,神聖而美麗。


黎到呢度...個個團友都變得好鬼馬...一定會影下d扮野相...我地都唔例外...不過就扮得比較含蓄...呵呵~~


近年先重新開放比遊客上斜塔...不過為左唔好增加斜塔既負擔...所以我都唔唔上去喇...heehee~~~其實係因為大排長龍呢...都唔夠時間上去參觀喇...


哈~~我發覺外國好興乜鬼都要收錢...任何名勝參觀差唔多都要收錢...甚至乎參觀廁所都要收錢呢~~~ 所以成日都要留定d散銀去 toilet 用...@@!!   真係去到外國屙篤尿都貴過人......


意大利既男人真係好靚仔既呢...守衛都係靚仔...換轉香港o個d...唔係阿伯就好騎尼怪...oh~~唔好意思...香港的靚仔們千祈唔好對號入座...heehee~~






我地要坐呢d suttle bus 來回旅遊巴集合點架...斜塔旁有個售賣紀念品既市集...不過一定要講價囉...響度買左幾個水晶球...真係幾靚架...不過因為裝滿水的關係...最後令行李增加左唔少既負擔~~@@!!!





今晚既晚餐都係好簡單既食物...味道其實就麻麻...但係個甜品就好正囉~~





而今晚既酒店設備其實都幾好架...而且意大利人好搞鬼...馬桶旁仲有個類似洗手盤...唔好用黎洗頭呀...意大利人用黎洗 pat pat 架...哈~~~





沒有留言:

張貼留言