2010年5月16日 星期日

2010-05-08 即興長洲遊 (Part 1)

上星期六...朝早去中環打埋第三針阿 sa 針...打完痺到呢...唔知係第三針係特別痺定係換左人幫我打既關係...呢支針打完又痺又痛左足足成日......終於都打晒三支喇~~~ 一個婚禮令我受左好多皮肉之苦...哈哈~~


打完針...拎埋上年既婚前檢查 report...呵~~其實打第2支針都可以拎架喇...不過我地又大懞...走左至記得...雖然姑娘響電話已經講解過...不過點都要拎番份野既~~!!


本來阿B話去健身的...而且已經拎晒衫褲洗頭水各樣野...不過我即興想話入長洲行下...佢又陪我顛...所以兩個茅利就行去中環碼頭喇...其實都唔多識路...只係一路向海既方向行......見到 IFC 就中左入去...見到指住中環碼碼頭既路牌就跟住行......終於都去到喇~~!!


成十年都無入過長洲喇...而家原來有架快速船呢...半個鐘就到喇...!!


一去到第一件事就走去買太陽眼鏡...沙灘拖...哈~~ 好有遊客 feel~~






咁多年無黎長洲...不過感覺無乜大改變...碼頭都係佈滿海鮮檔...周圍都係租渡假屋既 counter...







一年一度既太平清醮搶包山盛事將會響佛誕o個晚舉行...而家已經開始準備喇...







行左一陣...烈日當空...所以我地都係決定食左 lunch 先去行沙灘.......咁多間選擇...見呢間多日就中左入去喇...$168任揀四樣海鮮...其實間間都差唔多價錢........





下午食海鮮...真係第一次...哈~~ 賣相 ok...不過 d 虾仔同d賴尿蝦就麻麻啦...始終海鮮都係大大隻先夠鮮味...不過算啦...百多元仲想點?!  呵~~





 ...... 待續 (PART 2)......


2010-05-08 即興長洲遊 (Part 2).


1 則留言:

  1. 百幾蚊四碟餸真係好抵食呀..
    [版主回覆05/24/2010 14:19:00]真係幾抵食架...如果多D人食仲好添呀~~

    回覆刪除