2010年5月21日 星期五

四年一度的盛事

四年前的世界杯....七仔換大口仔匙套...30幾個呀...好唔容易先儲齊一套...仲有好多相同既匙套剩呀...諗番起都覺得好辛苦......不過鐘意...無辦法啦!!  唔儲真係對唔住自己......

早幾日...同朋友傾開...七仔換完博士系列之後又換咩呢...想起就黎就世界杯喇...會唔會換世界杯系列呢?!  唔通又係大口仔........點知 lunch 去完麥記...經過7仔...見到張令我好緊張又激動既 poster!!!!   真係換大口仔呀...!!!  即刻拎部 iphone 出黎影低...點知......超低b...影左 movie!!!!  上到公司仲問人點解影出黎有個符號?!  蠢左都未知蠢響邊...!!!  哈~@@~

夜晚周圍去巡7仔...換晒poster同埋display喇....不過未開始換...所以只有影低先...上FB呼籲D朋友仔捐獻!!  呵呵~~~ 你地呢D印花黨呀...係時候報答番我喇....嘿嘿~~

15隻...個個都咁靚仔!!


朝早返工時...仲開住呢幅相黎睇...仲響度諗應該換邊隻先...仲懶醒咁諗梗係換球証先啦...成隊有晒無球証點得架?!  之後就換日本...意大利...荷蘭...英格蘭等等....

點知返到公司...比人話低能...原來係無得揀黎換架...!!!  等我仲諗左成程車既攻略...!!!  ~___~"



到正式開始換既第一日...我已經換左一個喇!!!  好開心呢...!!!  不過好耐無換過呢D...而家玩法唔同晒...儲齊既機會難左好多...$20先一個印花...儲夠12個先換到一個...或者6個印花加 $12 換領.......呢兩個月...又要成日巡視7仔喇!!   好彩而家有熟食檔都多左選擇...你知啦...7仔D貨減左貨都仲係貴架嘛.......嗚~~ 真係愛與恨的邊緣呀!!!!!!

德國仔...好靚好得意啊~!!!  我仲賺左5個印花呀...!!!  因為有個女仔買完野就走...個收銀叫住佢話未拎印花...個女仔話佢唔要呢D野就走左...我好自然反應衝口而出話: 我要喎!!!   個收銀哥哥仔望住我笑...佢放左幾個印花響檯面比我....YEAH~~~睇真D...有5個咁多呀...開心到我丫...阿B一路行一路話我賺晒啦...@@~~  真係好開心呢!!! 



呢幾日...早餐一定響7仔買...HEEHEE~~~不過其實D sandwiches 好難食...但係送多一個印花嘛......為左大口...頂硬上....!!!!



而 Lunch 就係烏冬套餐...有奶茶飲架!!!  兩個餸....都ok好味!!!



噚日又齊印花換到第二個喇...一開個袋見到黃色衫?!  仲以為係巴西添.......原來係奧大利亞.....!!!



你地要等我呀...我會將你地逐個逐個帶番屋企團聚架!!!!!!  一定會!!!!  不過很吃力呢....嗚嗚~~~

今日換多左兩隻...之後應該換得無咁快了...........

我鍾意既日本仔~~呵~~~~..



呢隻係南非仔.......乜唔係黑人黎既?!  heehee~~



我仲換緊麥記杯呀...仲有一餐要食.......... 世界杯...未開波就搞到我好唔得閒.....







4 則留言:

  1. Aiya... 我公司附近無7仔tim
    [版主回覆06/12/2010 09:41:00]你又想儲嗎?!  我有兩隻重覆多左你要唔要呀?

    回覆刪除
  2. 你真係好唔得閒, 又要換7仔又要換麥記  希望快d換齊一套啦!
    [版主回覆06/12/2010 09:39:00]而家已經儲左 12 個喇...仲有 3 個就完成喇~~~ YEAH~~!!

    回覆刪除
  3. 嘩嘩嘩...妳都好快手喎
    [版主回覆06/12/2010 09:38:00]HEEHEE~~~我而家已經儲左12個喇!!!

    回覆刪除
  4. 我想儲俾你jar. 一個人好難儲齊

    回覆刪除