2010年5月7日 星期五

慶祝朋友仔生日

今日係朋友仔既正日生日~~ 我地成班人約左去食正宗韓國野...生日快樂呀~~裙!!


其實我次次食韓國野都係食燒烤...就算去韓國食地道都未食過呢類形式既野...不過我始終都係鍾意食燒烤多D囉~~!!


食韓國野...一定會擺到成檯都係小菜...其實都麻麻地...好似好大堆頭...但實際唔係咁好食~~


我地叫左個六人套餐...第一牒係韓式沙律...但係D芝麻葉真係好難食囉...我情願所有都係生菜~~~ D 年糕又無味喎!!


第二樣係腩肉生菜包...加埋D麵是醬...爽爽地幾好味~~





第三樣係銀雪魚...哈~~無想過食韓式有呢樣食呢...好似食緊日本菜咁~~@@~!!


第四樣係海鮮煎餅...又幾好味啵...!!





第五樣係我地好期待既烤肉...不過唔係自己燒啦...係有專人服侍...我都係鍾意自己燒啦~~~ 佢差在無餵埋我地個口咋~!!! UM~~





第六及第七樣都係有專人代燒既雞肉及帶子.......味道都唔錯...不過咁樣食野我覺得唔過癮囉!!





第八樣係牛肉麵...牛肉賣相好靚...不過可能煮得太耐...食既時候d牛肉好鞋囉!!  不過個麵都幾好味既~~!!





之後上埋糖水...真係好糖水下......有姜味有糖味.......再黎埋生果盤...呢個令我大開眼界既正忠韓國料理就食完喇~~!!





如果今次另外幾位朋友都有出席就好啦~~~起碼可以傾下點處理上次中左六合彩點用...hahaha~~ 唯有等下次啦!!!


沒有留言:

張貼留言