2010年6月14日 星期一

橡皮圖章

近黎無所是事...響 yahoo blog 周圍睇...已經開始將有關婚禮的事淡忘...哈~~~當初還以為我在婚後會寫成年關於婚禮既事...果然我還是本性難移...一發現其他好玩的就將應該難忘的事淡化了...HEEHEE~~ 其實我只係放在心中...記在腦海中...唔通一直寫已經成為事實既過去的事嗎?!  所以有些人說差D唔記得我已經結左婚...哈~~~有時自己都忘記自己結左婚...因為我依然係咁任性無聊...一D都唔似人地D溫柔太太...要我好似小綿羊咁...成日嗲老公...我接受唔到咁既自己囉~!!  所以我應該要學做女人...哈哈~~ 不過都無乜可能改變到什麼的了......


記得上年籌備結婚既時候...見到好多 bloggers 都自學雕橡皮圖章...覺得好神奇好好玩咁...不過籌備婚禮既時間已經唔係多...得o個8個多月...如果仲整埋呢d唔等駛既野...我驚有人會變成黑白天鵝...呵呵~~~所以一直將呢件心事放埋一邊.........


而家已經好少去 D 關於結婚既 blog...反而去d手作仔既 blog 度留連...發覺 blog上既高手真係好多好多...真係令我大開眼界...!!  好羨慕她們都擁有一對巧手 & 心機...整蛋糕...整麵包...煮餸...整賀卡...做衫...整袋......太多了...而我......只係懂丫大個口嘩嘩嘩~~~


所以決定試下自學雕橡皮圖章...因為呢樣好似比較平宜...哈~~ 買了一堆工具...依然在研究階段...哈~~~我係個好奇怪既人...唔會一拎起手就去試做...@@~~ 總好似要配合天時地理人和才可開工咁.......heehee~~~ 擇緊個吉時開工的了.......嘩哈哈~~




響 洛 ON 買左盒膠印仔...呢個就係我既目標人物!!  唔知幾時我會擁有第一個自己整既圖章呢?!  呵~~~  當然第一個應該唔係整呢個...難度似乎太高了...我也有自知之明的...HEEHEE~~



 


沒有留言:

張貼留言