2010年6月11日 星期五

淘寶熱

近黎同學仔鍾情響淘寶買衫衫...因為佢公司D人都響淘寶買買買...買個不亦樂乎...哈~ 講真...單睇價錢真係好平...而且運貴又唔貴...一件都係幾廿蚊...但響香港 D 鋪頭就賣百幾二百蚊...@@~~ 搞到佢都心郁郁想自己拎貨...之後放上網賣......其實會唔會真係有一番作為呢!?  似乎真係可以諗諗喎!!


今次我都加入佢既行列...揀左呢堆衫黎買...當同學仔睇到d衫既款時...即刻笑...佢話一睇就知我會揀呢d款...@@~~ 可能我都係鍾情 causal wear 啦...太時款o個d唔太啱我.......呢d T-shirt 類完全係我杯茶......不過唔知今次呢間d質地好唔好呢?!



2 則留言:

  1. 係呀,我身邊朋友都係好鐘意上淘寶買買買.....亦叫我去淘寶睇下有無結婚野啱心水...但我就未試過...運費交收煩唔煩架??
    [版主回覆09/01/2010 00:48:00]哎~~原來你曾經問過淘寶問題...之前太多垃圾留言睇漏左...@@!!!
    我都係朋友幫我訂的...我都怕煩所以無開 a/c啦...
    而且驚淘開就係咁買買買...會留血不止...hahaha~~~

    回覆刪除
  2. 我覺得淘寶最麻煩係要本人簽收,平日返左工都唔係屋企.我有次就係訂左野收唔到通知,屋企又無人,所以d貨退返比賣家,蝕左百幾蚊
    [版主回覆09/01/2010 00:46:00]都係朋友幫我訂的...我自己仲未搞得清點開 a/c...好似好複雜咁...@@~~

    回覆刪除