2010年6月21日 星期一

手臂的創傷

右手的手臂...一直都係咁痛...可能因為實在太唔小心...唔係比人整到就係自己論盡...有幾次無拉拉都撞埋牆...真係懷疑自己係咪發雞盲......


早兩個月前睇過趺打...係好左d咁...不過轉頭又拉傷左...轉睇西醫...佢話我應該係拉親筋...肌肉發炎...睇左兩次普通科醫生...食左兩次消炎藥...擦藥膏...無效!!!  完全無減輕過痛楚.....其實都好困擾...因為開始影響我日常既生活...手開始不能向後彎了...代表問題嚴重了!!


唯有轉睇骨科...每次都五百幾落樓...又係比消炎藥...食左三次 (每次七日藥)...都係無乜效...又唔寫紙比我去照 x-ray...其實都開始擔心係咪有其他問題存在?!  但次次骨醫左按右按我隻手又唔痛喎...係要郁到某一個位就好似甩骹咁痛...隻手係痛到唔識"第"起...o個種刺痛的感覺...我真係唔識形容!!  我直覺係d骨既問題.......


而家骨醫寫紙轉介我去做物理治療...成四百蚊一次...><"...book 左呢個 Friday 做...希望會轉好啦...!!  最無奈係骨醫先生叫我唔好灰心.......~___~"  咁反而令我更擔心....


近呢兩個月我不停咁食呢d消炎藥...轉過幾次藥都係完全無效...食咁多藥...真係有點吃不消...搞到我個人都腫起黎!!!  



唉...仲想開始試玩橡皮圖章...隻手舉耐d都痛...嗚嗚~~~真係無晒心機呀!!


 


 


 


1 則留言:

  1. 希望你快d好番啦...
    [版主回覆06/26/2010 12:41:00]多謝關心啊!!  ^___^
    噚日做左第一次物理治療...雖然過程好痛...不過做完之後手臂好似好少少......

    回覆刪除