2010年6月7日 星期一

無心戀 BLOG

近黎越黎越唔想理個 blog ...一黎因為太多垃圾 msg...Delete極都有...又唔想全部 set 私友化...好矛盾........ 搞到清理完一輪都用晒我 d 時間...磨折晒我d心機.......加上都無乜特別野好寫...返工...放工...玩 facebook...行街食飯...唔通下下都影相寫上黎...又好似為左個 blog 而生活咁......或者我生活太平淡...哈~~~


生活雖然平淡...不過我仍然會為自己加點色彩...呵呵~~~我依然有行街買下 d 無謂野...都話女人有錢就身痕...無錢o個d更痕 (即係我呢d )..........


近黎鍾意左呢隻俄羅斯妹~~ 所以就買左幾樣野黎 tum 下自己...想自己開心ddddddddddd....


雖然明知白色殼袋落袋會易烏糟...不過無第隻色選擇...就睇下佢靚得幾耐啦~~~好鍾意呢!!! 



另外買左兩樣文具...做野見到都醒神d ~~~ 希望啦!!!   XD



2 則留言:

  1. 想寫先寫la. 我會久唔久上黎睇下gar.
    我都好鍾意俄d. 你好有眼光呀

    回覆刪除
  2. Mrs. Kwong - to - be2010年6月9日 上午10:01

    嘩~ 俄b 吖 機殼白色係會易烏糟...咪當可以快d換過個殼lor~

    回覆刪除