2010年6月11日 星期五

yahoo blog 排名?!

有 blogger 話我知...原來 yahoo blog 係有排名...仲比我睇自己係排第幾...不過我覺得唔多準...都唔知佢用咩做準則?!



2 則留言:

  1. well! 身為Yahoo編輯仔既我可以答下你~ (難得我有做過有關的task~)

    活躍度就係睇你有無日日更新+有無keep住回blog友留言

    可信性就係睇你個blog係唔原創內容

    權威性就係睇下你係唔係specialize係某一方面的content~

    希望幫到你啦~ 得閒都來我個blog睇下有關yahoo的最新動向/yahoo的秘密吧~
    [版主回覆11/18/2010 11:30:00]哈~~ 我初頭介以為係 d 垃圾留言 @@!!
    唔該晒你啊編輯仔
     

    回覆刪除
  2. 啊!!!!!! 唔會咁以為, 我係真人! 真人! 你整d手工好靚喎, 等我得閒參考下先!

    回覆刪除