2010年6月21日 星期一

什麼店尋寶

上幾個星期見到有 blogger 發現斷貨多時既橡皮膠出現在什麼店!!  即刻出動去採購...點知旺角無...火炭無...灣仔無.......有點失望......

不過前幾日有 blogger 維維小姐又發現 mega box 有大量存貨...所以今日放工後即刻叫阿B陪我去掃貨........!!!

其實呢間什麼店同火炭都差唔多大...不過賣既野就吸引好多...哈~~可能火炭o個間我已行慣...賣d咩都睇慣......所以去到第二間就好似發現新大陸咁......

終於見到傳說中既日本三層橡皮膠喇...比想像中細塊呢~~~只有大概 8 x 10 cm...因為怕生手容易刻壞...所以買了十 多塊...有排玩了!!  而呢度仲有幾款彫刻刀選擇呢...我買多了一把丸刀......



我掃完之後有個男生又黎掃貨...佢好有良心咁拎剩一塊...@@!!  haha~~



唔駛擔心...其實仲有大把貨呀...放左響第二邊呀!!  睇下~~~幾震撼~~用 iphone 影得有點手震...haha~~~



以下係我今日既收穫~~~嘻~~


這橡皮膠還是 Made in Japan 的呢...三層分別是藍色...白色及黃色...很精美...!!


還買了幾塊木頭仔...可惜搵唔到迷你 size 的丸刀...只有中及大 sizze...試下好無用先...




呢d手工紙係用黎遲d整野用的~~~ 多顏色又花 look look ...啱我!!


買左兩個 postcard holder 用黎入我地既足跡...嘻~~~ 仲有個細 holder 遲d用黎入住橡皮圖章既原稿...


仲有呢兩包雀仔夾...好靚呢...雖然未知有咩用...HEEHEE~~~ 丫... 試下彫呢隻雀都好喎!!




掃完什麼店...行左去隔離鋪頭...嘩...好多俄b 啊...不過我好乖...忍手一個都無買!!!  不過我實在好喜歡最上面o個個大袋呢...嗚嗚~~~好唔捨得...唯有影低啦!!



實在好可愛的樣子...!!!



食完飯...臨走前睇班人比賽打冰上曲棍球~~~ 好刺激呀!!  而且d運動員好似好型添呀!!  haha~~






4 則留言:

  1. I have also bought it today ar~!  Thanks for letting me know about the news~!
    [版主回覆06/24/2010 16:30:00]哈~~ 咁大家一齊努力去刻圖章喇~~~ ^__^

    回覆刪除
  2. 飛‧月 - FLY to the MOON2010年6月23日 下午6:21

    soooo great! let me go there to see see sin, thanks!
    [版主回覆06/24/2010 16:29:00]快D去買啦...BB Kingdom 話響銅鑼灣都買到呀~!!  ^^

    回覆刪除
  3. wow ~ 大豐收 ~
    [版主回覆07/09/2010 08:44:00]heehee~~十蚊店真係一個寶藏!! 

    回覆刪除
  4. wah...mego box間十蚊店真係好多橡皮擦,我平時行個d都係得十幾塊賣~~
    [版主回覆03/17/2011 16:49:00]不過我發覺十蚊店呢d太薄...
    而且移印圖上去會化開...唔太易刻...@@~~!!
    p.s. 我 add 左你喇...你可唔可以都 add 番我呢?  thx ^^

    回覆刪除