2011年1月17日 星期一

2010-12-31 除夕倒數@Shangri-la

又回到2010年的年尾...呢年接到好朋友的邀請...一齊去 Shangri-la 食倒數 buffet ...初時只有我地四個人...後來另一朋友又加入了...變得更熱鬧...hohoho~~~





我和阿B早了一個鐘頭去到尖沙咀海旁...開始封了路...哈~~~感覺好似已經變左零晨時份...





酒店越夜越多人...周圍都仲係聖誕節既佈置....哈~~~





呢餐唔平呢...不過特別的日子...都無乜所謂了...!!





哈~~~ 仲有D禮物仔比我地自己搞下氣氛...不過我地都係用黎作狀影左陣相...之後都忘記拎黎玩...@@~~!!





雖然今日知道左一件事...初頭有點愕然...不過反而令我覺得心情很平復...也該夠了吧?!  想深一層...其實我對很多事已心淡...連別人也察覺到很多的不妥...既然事實勝於別人的雄辯...我也該感到安慰了...^__^  起碼我得到認同... 所以無乜影響到今晚既心情...而且身邊有一班值得珍惜既人一齊開心...所以應該開心去迎接新一年的!!   我相信灰塵會由風帶走......不是我想得朋友太差...而且這朋友真的太差罷了...她也該反思為何身邊一直缺乏朋友吧...她要問心是否一直對朋友缺乏尊重......?!  如果只在心內祝福過我們的話...實在太感激囉...但我看不懂別人的內心的...請在行為上表現罷......





CHEERS~~~!!!  HAPPY 2011~~!!!





哈~~~仲有獎抽添...不過...都幾慳皮喎...好明顯係聖誕節玩左一輪黎啦~~~!!!  我地成檯人居然無人中獎喎!!!!!  





成晚唯一美中不足的地方係...點解只係得一杯迷你橙汁?????   太孤寒了吧?!  我覺得飲到好似吊鹽水咁......





食物質數也很好...不過種類不太多....





甜品GOODGOOD!!!  不過雪糕種類少....味道普通....!!!





為我們的友情乾杯~~~!!!  大家都會幸福啊!!!!!!!





之後我地無留響酒店等倒數...因為覺得街外的氣氛會好些呢~~~ HOHO~~~人山人海呀!!!





之後倒數的相在阿B的相機內...個衰仔近黎非常懶...成日都唔抄相出黎...><"


遲D再補番...待續.......


總之...2011年將會係美好又開心的一年...因為我已經將2010年唔開心既野通通掉晒!!! 

o個d 在我生命中的灰塵...就隨它而去吧~~!!!  對於我黎講...只會一笑置之......我還是我...開心的我!!!  Right??


沒有留言:

張貼留言