2011年1月16日 星期日

2011-01-05 和田放題@創興

上星期三...有朋友即興約食放題...阿B因為要和大陸同事食部門年夜飯...所以只有我一個去應約...哈~~ 很少會有單獨行動...通常我地兩公婆都會一齊去朋友的聚會呢~~!! 


今次係去新開張不久的和田...地方很大...而且很闊落...環境唔錯...新張期還有九折呢...!!


面前有本 order 簿...分門別類...種類都幾多下...睇啱邊樣就寫低再將紙仔比 waiter...方便又簡單!! 





我地三個係咁 order...食到好飽呢~~ 樣樣都不錯...特別係羊架...鬆軟又唔酥...!!  我地每人食左兩件添呀!! 





不過手卷內的海膽就細膽過頭...哈哈哈~~~





哈~~我地三個茅利...扮熟屈左人地比張 VIP 過我地...呢張咭其實要食滿 $2,000 先有架...@@!!





呢間唔錯...可以 encore ~~!!





哈~~~很開心...今晚朋友還請客呢...^^


沒有留言:

張貼留言