2012年6月18日 星期一

2011-12-03 盲俠行

嘩~~~ 今次係 BLOG 番半年前喇~~~

好友A已經行左盲俠行幾年喇...今年佢叫埋我地兩公婆去行...

組左一 team 人...十幾人的隊伍...不過最後各有各忙...最後得番四個人行...@@~~!!

其中甩底既人有個就係我喇...因為嗰日病到七彩...所以最後無行到...

不過我都有好盡力去籌錢架...公司d好同事就係我既最大目標喇...嘿嘿~~~

好多謝各位善長人翁呢...大老闆同我上司都有捐埋一份架...!!

哈~~~ 當晚無行到...不過阿B和好友們不停在 FB update 狀況...

我地無去嗰d 都有在網上為佢地打氣架...!!  heehee~~~ 辛苦晒啊!!! 

佢地要由灣仔運動場行到去淺水灣呀!!!  都咪話唔甘啊~~!!

當中有段 10 mins 既路係要懞住眼黎行...藉此感受盲人的感受......




當中仲有好多造型特別的英雄好漢...!!!







最後行左六個鐘左右...阿B話好好玩...不過好攰呀~~!!! 


拎埋張証書...返到屋企大教訓~~~~

希望出年都有份行....唔知頂唔頂得順呢?!

沒有留言:

張貼留言