2012年6月19日 星期二

2012-05-12 第一次入馬場食BUFFET

寫食野 BLOG 寫極都有...可想而知...我的身型已經進入一發不可收拾的局面...!!!  哈哈~~~

不過食得是福...食得開心乜都變得無所謂了~~~!! 

上個月 (12/5) 就入左沙田馬場食 BUFFET ...

因為姊妹A想比個驚喜佢男友...所以叫埋我地一齊入去賀下佢生日...順便見識下~~!!

真係第一次入沙田馬場...通常我地都只係去佢個彭福公園... 帶小狗細細豬去玩~~~~~~~~~~

馬場大到丫...不過可能今日唔係咩大賽...所以都唔算太多人......




可能黎呢度食 BUFFET 既人...志不在食...所以食物種類唔係好多...味道OK...

哈~~~ 朱古力我每樣拎左一粒...比左一粒阿B食...佢真係好好彩...居然食到酒心...@@~~!!





黎到馬場...梗係要買兩手玩下啦~~~~~~~~~~~~

不過我地幾個女的...係睇馬名...睇騎師著咩衫...求求其咁買...仲要叫人幫我地劃飛仔...

不過係我地自己親自買架...!!

第一次買...居然中左...@@!!!   雖然只係分到八十幾蚊...減去本錢五十蚊...其實只係嬴左三十幾蚊...

但係已經好開心了...!!  哈哈~~~~~~~~~~~ 呢個紀念時刻...一定要影低...再放上 FB 比人笑啦~~~~~~~




阿B示範搣飛仔...哈哈~~~~~~~~~~

姊妹A好叻呀....佢嬴左八百幾蚊呀...!!  係我的十倍呢~~~~~~~~~~~~~!!

阿叔仲叫 COUNTER 的姐姐仔... PRINT 張 RECEIPT 比佢留念呀...好搞笑~~!! 



我地幾個都有夾左場黎買架...不過輸晒 D 散銀啦~~~~~~~~~~~~~~~~




其中有場有隻馬仔...比隔離隻馬踢到腳...佢應該好痛苦啊...佢地話...如果跛左...就要人工毀滅...

聽到好唔開心啊...希望醫得到啦!!!!~~~~~~~~~~

最尾一場...我地決定落去睇...超近距離見到D馬啊...!!

我地企響近緋點位...真係好刺激啊~~~~~~~~~~!! 

我地玩搣飛...好搞笑...成檯飛~~~~~~~~~~~~~~!!


1 則留言:

  1. D野食都幾吸引呀~~D馬其實都幾慘~~~><
    [版主回覆07/03/2012 15:19:00]呢間價錢唔平啊...五百幾蚊呢...只係得D好普通既野食...@@~~

    回覆刪除