2012年6月8日 星期五

2012-04-21 13 & Wind's Wedding

個半月前...出席左好同事的結婚晚宴...佢地響 Mira 擺酒...

新任徐太好靚啊...對上一次見佢已經係三年前在同事M 的 BBQ PARTY上...

好有心思的婚禮...由 save the date card 至現場任何一件物件都見盡心思...

睇得出佢地真係好愛對方...好同事W實在好識逗佢太太了!!  哈哈~~~

其實早在上一年已經知道佢地今年結婚...因為好同事W比左佢求婚段VIDEO比我睇...

哈~~~家下D人求婚都好要求心思...響酒店鋪晒蠟燭引路...再見到一塊貼滿佢地既合照的FOAMBOARD...

見到都心甜啦~~~~~~~~~~ 再送花跪響度求婚...浪漫到........SWEET~~~!!


我地一入到會場...簽左名就收到一 SET 兩份的相片...哈哈~~~~ 每張都唔同...

有我地既合照啊~~~~~~~!!!  哈哈~~~

一張寫有感動說話係比我地 KEEP 的...另一張就寫番D祝福說話綁上樹上...!!!




掛滿一樹的祝福~~!! 




個場真係好靚好 GRAND 啊~~~~~~~~~~~!!!



新娘子又高又瘦...而且仲好靚添呀~~~~~~~~~!!!



不得不讚他倆的心思...晚宴安排每一道菜就會比我地一次驚喜...哈哈~~~

即係每食一樣野...佢地就安排左一D節目或者影片比我地睇...實在好精采!!!

而且最令人驚喜既係...

(1) 新郎哥去學跳勁舞...不過可惜只係播片...之前已經叫佢要現場表演啦...!!!

(2) 新娘在台上跳 SEXY DANCE...之後變身同D姊妹一齊跳傻舞 (之前印度一套戲既搞笑舞)...

令到新郎哥睇到眼傻...哈哈~~~~ 仲話 " 輸左...!! " 哈哈~~~~ 好溫馨啊~~~~~~~~~!!!

而且佢地既說話...真係令人好感動...!!! 

呢個係我近黎出席既最好最有心思有個性的...而唔係人有我有倒模式的婚禮...^^  實在令人驚喜!!



而至於酒店食物和服務方面都好OK...只係食物普遍淡味...






呢晚實在好開心...而且見番一D舊同事... 大家嘻嘻哈哈好開心呢~~~~~~~~~!!

1 則留言:

  1. deco真係幾靚呀!!!
    [版主回覆07/03/2012 16:18:23]呢間酒店真係唔錯呢~~~

    回覆刪除