2012年6月19日 星期二

食左兩次既 The Market@Hotel Icon

2012-04-23 第一次食 The Market with 姊妹A & 好友N 之 肥妹鬼上身~~!! 

姊妹 A 話想試下呢間好難 BOOK 既 BUFFET...都好啊~~!!  我地至鍾意試新野...!!

由三月BOOK左改左幾次日期...終於響 23/4 食到了~~~

哈~~~ 除左難BOOK之外...原來我地都太多節目好難就時間啊~~!! 





呢間好似話係理工經營的酒店...裡面好多實習生...

但係價錢呢...就幾貴下...!!  不過都唔及 MIRA 貴~~~



一入到去...立即比個甜品櫃 " AU" 左個魂魄去...真係靚到丫~~~~~~~~~~!!



甜品種類又多...樣樣個樣都好精緻呀~~~~~~~~~~~~!!!



五顏六色的糖.........................!!!



之後出去拎野食...種類真係好多呀~~~~~~~~~  食到我地唔停口...!!!

阿B話每樣野食一轉都食唔晒呀~~~~~~~~~!!  味道真係好好好呢~~~~~~~~~~~~

至搞笑係...姊妹A 平時唔係食好多野...呢晚佢係咁食...咩都試...

佢男友仲話佢係咪肥妹鬼上身?!   笑死我地...成晚我地就成日圍住 " 肥妹鬼 " 呢個話題黎講...

實在好好笑...!!  唔知邊個係"肥妹鬼"?!   快D去睇下劉青雲 & 鄭秀文 的 我左眼見到鬼...就會明白了!!! 




甜品實在唔錯啊...好精緻...一路食一路好開心...好滿足!! 





2012-05-28 再戰 The Market with 細細佬 & 女友Sa

同細細佬及佢女友傾開...佢地話好耐無食 BUFFET 了...對上一次都係上年七月左右...同我地去黃金海岸食...

佢兩個係蠔怪...所以今次想去有蠔食既地方食...順便慶祝我 2011 年 9 月的生日飯...無錯...!!  係上年的飯今年食..!! 

終於決定再去 THE MARKET 食...真係幾難 BOOK ... 問左幾個日期都係要 WAITING...

最後 BOOK 到 28/5 ...MON 食平少少... ICON SAT 已經打黎問係咪 CONFIRM 會去...@@~~~

一去到...佢地不知幾開心...猛話多野食...之後係咁出去拎野食...佢地已經有個目標...就係每人要食打半...@@~!!!!!!








每人每次限拎三隻...不過就唔係好大隻...今次唔食蠔既我 & 阿 B 都試食左...

我開始可以對蠔改觀...但阿B就仲未接受到...!!  (佢少爺仔黎架...好咀叼的!!)

佢兩個就係咁食...仲用埋我地既 QUOTA 幫佢地拎...!!  好好玩~~~~~~~~~!! 

佢兩個食得非常開心呢~~~~~~~~~~~~!!

我地兩個更開心啦...因為係佢兩個請我地架~~~~~~~~!!!



今次我少食左甜品...食多左熟食呢~~~~~~~~~~~

而阿B呢個湯怪...又係飲左幾碗湯添~~~~~!!!






好少 BUFFET 食左兩次都未厭...仲有D意猶未盡...!!   哈~~~~ 唔知幾時會再去呢?!

其實食物質素好係重要...再加上要配合同咩人去都係一種享受~~!!

所以我從來唔鍾意去D假到爆的飯聚...我無咁多時間 & 機心去食呢種飯...

我無咁得閒...而且好睇唔起呢類人...偏偏我做野既地方就至多...@@!!

1 則留言:

  1. 我見open rice都好多人讚呢間野, 其實係咪真係咁好呢
    [版主回覆07/03/2012 15:19:40]呢間真係唔錯啊...不過好難BOOK...最唔好處就係坐得好迫呀~~!!

    回覆刪除