2012年6月18日 星期一

2012-04-28 泰式廚房

兩個月前終於去食左一早買入既泰式廚房...

買左無耐就收到 EMAIL 話改左名...不過又多一間分店可以 BOOK...

之前 BOOK 左一次都話三月的 SAT 同 SUN FULL 晒...終於 BOOK 左 28/4 去食...

不過只係得尖沙咀有位...佐敦正鋪又係無位...唯有是旦啦...點知就出事......


一去到...人影都唔見隻...只係得兩檯客...





  • 任選多款燒烤美食,包括雞軟骨、多春魚、香茅雞中翼及雞腎等

今次都有點捉蟲...話任食嗰 D 真係少之又少...好多都要加錢的...!! 







  • 2人或以上同行,另送生蠔/ 生蝦刺身,多買多送

其實我都唔記得左有呢個生蝦刺身送...係隔離檯的精打細算小姐提 WAITER 的...

唔該晒啊~~~!!  呢個都幾好味...!! 































  • 主菜 6選1,配有薑飯 / 絲苗白飯1碗,包括:
    辣椒羔炒青口 / 咖喱大頭蝦 / 咖喱軟殼蟹 / 海南雞 / 三味魚柳 / 辣椒香草炒牛肉碎




  • 送青木瓜沙律一客,清新可口,倍感開胃; 每位包泰式特飲1杯 (香茅薑汁 / 班蘭葉茶)

主菜我地揀左  咖喱大頭蝦 & 咖喱軟殼蟹...呢度 d 咖喱好好味喎!!!!!   

不過唔記得叫薑飯試下......

至於個青木瓜沙律...我而家先醒起...係無黎過.....

而個泰式特飲係杯我地以為係茶既 " 椰青水"...!!! 









至於 d 串燒...我地 order 左幾款...點知佢又黎多幾款...

我地食完先發覺好似無叫到...後黎隔離檯追 order ...先知黎錯左...比埋我地食...哈哈~~~

真係唔好意思喇~~!!   佢地唯有再叫過......食遲幾個字...@@!!

哈哈哈~~~ 以下呢牒就係隔離台叫的...我地就食鬼左人地既...!!  好搞笑~~!!





食物質素普普


2 則留言:

  1. 喂喂jew,好耐冇見,我開左第二個blog呀,自從丫烏blog升級左之後,裡面d post亂鬼晒,唔想整佢呀,開過個新blog算喇~
    [版主回覆07/03/2012 15:21:01]點解會亂晒POST既?!
    我仲等緊你個日本遊既BLOG架...你唔好爛尾啦~~~

    回覆刪除
  2. 我都勁鍾意食泰國野架~
    [版主回覆07/03/2012 15:21:48]泰國嘢香口又惹味...除左日本嘢之外...我最鍾意就食食佢喇~~!!

    回覆刪除